Första barnet - BF Mars 2014
I så fall blir de problem haha
I så fall blir de problem haha
Haha det är rätt inställning. Ut ska den och fin belöning blir de
Ananas86: va bra att veta att där finns andra hjälp än dem två alternativen. För den ryggmärgen är strängt förbjuden här med. Min ryggrad ser ut som ett S så prickar dem fel e de kört.
Men jag är som dig, jag är orolig över ryggen.
Men det här med ditt hjärtfel är ingen fara då?
Åhh va kul stort grattis till pojken
Nä sushi gör inget :) så länge den är färsk
Har faktiskt själv varit riktigt sugen på de sen jag blev gravid men har varit osäker på just de eftersom jag äter bara räkor och lax och vet inte om jag får äta laxen. Någon som vet de?
Heene: tack för infon då vet jag
har faktiskt aldrig gjort de själv. Man kanske ska testa de
Ananas86: hur har din rygg blivit efter operationen? Jag va riktigt nära för operation men jag som är livrädd för sjukhus lyckades få ett år med korsett som test annars blev de raka vägen in till operation som tur va minskade graderna sig lite så jag slapp men jag har ändå alltid undrat hur ryggen skulle ha blivit med operationen. Märker du någon skillnad?
Men skönt ändå att de ser "bra" ut med hjärtfelet att du inte känner av de. Och att du Slipper göra det oxå.
Men de e som du säger många månader kvar att förbereda sig på
Ananans86: Gud efter ditt inlägg är det nog första gången jag känner: vilken tur jag inte la mig på operationsbordet för jag har alltid tänkt. Att efter operationen så blir allt super men jag lider nästan lite med dig när man läser de. Just att du behövde gå igenom så mycket. Men riktigt skönt att allt ser "bra" ut nu eller att de känns mycket bättre efter den sista operationen.
Jag fick korsett när jag va 13 år. Min rygg svängde lite i början men ju mer tiden gick desto mer ökade den. Så på ett halvår smällde den på ca 10 grader extra i kröken. Tror operation va att den skulle ligga på 40 grader. Kommer ihåg att jag hade 39,6. Så där va de egentligen inte snack om saken för operation men jag vägra (har fobi för operationsbord) så lyckades få ett år med korsett och så självklart observation.
Efter ett år hade min rygg konstigt nog minskat sig 5 grader och läkarna blev faktiskt förvånade så jag hade en riktigt tur.
Men samtidigt undrar man hur de hade blivit med operation.
För jag har fortfarande ont i ryggen. Hjälper jag någon flytta så är jag sängliggandes dagen efter. Så ryggen kan va rätt jobbig här för mig.
Här blev de oxå ett enormt inlägg haha.
Men som du skriver så har även jag en stöttande sambo som är som en bästa vän som alltid finns vid min sida och de e viktigt :) och man har mycket att se fram emot nu :) så de sista jag egentligen tänker på är ryggen men samtidigt är det lite skränande för jag vet inte hur de kommer bli mot slutet av graviditeten hehe
25 år första barnet bor i Helsingborg RUL den 21 oktober och gissar på kille dem flesta tror de så vi får se