Första barnet - BF Mars 2014
Va många det är som väntar pojkar
Va många det är som väntar pojkar
Namn har vi oxå klara både flick och pojknamn. Nu är det inte många dagar kvar till RUL
Jag har oxå stort glap till nästa gång jag ska träffa BM. Jag ska träffa henne den 21 november. Känns som en evighet tills dess haha. Men de va bara nu i början sen skulle man träffas rätt ofta va jag har uppfattat det som :)
Tinapina: det stämmer med mitt oxå där är ett mellanrum så kommer inte heller träffa BM innan vecka 25 tror jag de e.
Carina87 åh va härligt
jag hoppas oxå kunna känna snart. Denna veckan är den första vecka jag kunnat känna av den i magen och vetat säkert att de e den men sambon har tyvärr inte kunnat känna något än. Vecka 17+2 :)
Åhhh låt dagarna gå snabbt vill ha den 21 oktober nuuuu så de kan vara dax för RUL. Vill se min bebis som jag inte sett sen vecka 7!!!! :-P
Längtanefterlilladig: vi är utomlands nu
åker hem igen på söndag
Längtanefterlilladig: jasså har hon varit här länge? Ja här är varmt och gott 30 graders värme så man klagar inte precis
Tinapina: du är inte ensam jag rusade upp i vikt. Vid inskrivningen hade jag gått upp 6 kg nu är det säkert mer haha
För mig handlar de heller inte om priset. Utan mer säkerheten. Har själv köpt en emmaljunga och va jag vet och hört ska dessa vara bäst. Säkerheten hos mitt barn kommer alltid komma först sen får det kosta va de vill kosta