Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

J3nnyy: grattis till lilla tösen

• Zobeideh

Min sambo har än så länge inga problem med sex. Kanske blir annorlunda efter RUL och han verkligen ser att där finns en bebis :-P

Med shopping är vi båda glada för att handla vi båda har köpt lite kläder till lillen

• Zobeideh

Åh va skoj tinapina! Meddela om dem har mycket saker jag ska dit tisdag nästa vecka haha

• Zobeideh

Jag känner de oxå ibland men de e nog fullt normalt eftersom de växer där inne men vissa dagar kan va skit jobbiga.

• Zobeideh

Tinapina: får jag fråga varför du vill byta? Jag ska börja med niferex nästa vecka och vet inte alls hur dem är

• Zobeideh

Jag har oxå ofta ont i höfterna. Är det de som kallas foglossning, Har absolut ingen koll på vad som är vad känner jag haha,

• Zobeideh
    Prinsessan på ärten skrev 2013-10-15 16:44:12 följande:
    Har väl mest alltid tänkt att jag skulle få första barnet innan jag är 31... plus att med bd den 2 mars och min födelsedag den 22a ska det ganska mycket till för att ungen inte ska komma ut innan dess. Mest en kul grej liksom :)

Lund är fantastiskt. Jag är själv uppväxt här, flyttade utomlands när jag var 19 och bodde utomlands tills jag var 24 och började plugga.

Lund är så lungt och tryggt. Men har samtidgit närhet till malmö och köpenhamn. Nära till skog och natur men även kultur och stadsliv om man vill det.

Det är en (med risk att låta snobbig) Interligent stad.. jag har alltid gillat den akademiska dimman över staden, även om det inte är direkt pintjockt med partyställen innan man blir 18 (nu när det är MITT barn vi sanckar om är det inget problem.. men när JAG va ung kanske man hade önskat det :)

Men mest är det nog familj och vänner, att här finns så mycket att göra, allt ligger nära och känns bra. 

Promenerade tex hem ensam genom stadsparken kl 1 igår natt.. känner mig mer rädd för spöken än kriminalitet här :) 
    Var i Lund är du uppväxen? Jag är själv från Lund, Bodde på Linero från födseln till nu när jag va 22  :)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014