Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Ush nu är man trött. Håller på att måla om det som ska bli barnrum och vem kunde tro att det skulle vara så ansträngande haha, Bara på del 1 av målningen och är duktigt trött. Antagligen lille bebisen oxå för nu när man satte sig så börja h*n hålla igång där inne haha. Lite roligt =)

• Zobeideh
    MagdalenaZ skrev 2013-10-16 15:39:37 följande:

Haha! Ja exakt.. När min sambo träffade på sin barndomsvän så frågade han om det var barn på gång.
    "Ja" säger min sambo stolt.. Killen kollar på min mage och i samma veva så säger jag : "Nja det ser bara ut som att jag blivit tjock" och smög därifrån..
    Tycker sambon kan vara tyst tills det åtminstone syns på mig! :)  
    Så är det för mig med haha. Tycker jag ser fet ut, vill att den riktiga gravid kulan ska synas nu. Eller så är det kanske bara jag som inte ser det :P,.
  • Zobeideh
    majsa88 skrev 2013-10-16 15:44:21 följande:
    zobeideh : hemma från turkiet? vilken färg målar ni? vad roligt. när har du rul ?
    Jadå nu är vi hemma. =) Vi kör vit vägg. Sen lite senare in i graviditeten och när vi vet kön så tänkte jag köpa någon väggdekor som pyntar upp väggen lite =). Jag har rul på måndag kl 8,00 på morgonen :D
  • Zobeideh

Majsa88 jaaa riktigt spännande. Så målningen är en perfekt syssla för att få tiden till att gå haha

• Zobeideh
    SussiH skrev 2013-10-16 19:54:36 följande:
    Vilken fin vinterjacka! Frågan är ju om den är tillräckligt varm för att ha hela vintern här uppe i norra sverige? Vad tror ni? Ska ni köpa gravidjacka eller ska ni försöka pressa er i era vanliga?

www.hm.com/se/product/16123?article=16123-B#article=16123-B 
    Jag hoppas att min kommer passa men man vet aldrig :P
  • Zobeideh

Det här med torra slemhinnor har jag haft sen början av graviditeten. Riktigt trött på de men jag har inget annat val än massa nässpray

• Zobeideh

Vi vill bara att barnet ska vara frisk. Vi strunta i va det blir. Självklart har man ju alltid en liten önskan men de e inte så att vi blir besvikna om de inte blir de. För 3 år sen hade jag kanske sagt: JAG VILL HA EN FLICKA men efter att ha kämpat så länge som vi gjort så är jag bara glad att där är något och hoppas självklart på att de ser bra ut på RUL. :)

• Zobeideh

Men som du skriver j3nnyy så har jag själv vänner som reagerat så att dem blivit lite besvikna.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014