Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Nä jag förstår själv inte hur man kan bli besviken. Jag är själv inställd på pojke nu har känt de på mig sen jag plussa så om de visar flicka blir man nog lite paff men ändå riktigt glad. Som många skriver det här mor och dotterrelation vill jag själv gärna ha men om de blir nu eller nästa barn de får vi se :) vi kollar oxå nu för vi är nyfikna plus jag vill veta va vi ska köpa för kläder. Tycker de e så himla svårt med neutrala kläder. Finns inte mycket av de tyvärr!

• Zobeideh

Haha själv är man livrädd för förlossningen. Visst längtar man tills man får sitt mirakel i famnen men jag har under hela mitt liv haft panik för förlossningar så detta blir spännande. Hade inte barnläkarna varit såå stark så hade jag aldrig skaffat barn :-P

• Zobeideh

Fascinerad har jag oxå varit och det är jag än. Just hela denna biten att jag har lixom en människa i min mage och just hela denna proceduren :-P
    Jag har alltid sagt att jag aldrig ska ha barn just för skräcken men när jag träffa min sambo va de precis som du skrev då ändrade allt sig. Han ville jag ha barn med och dela mitt liv med. Så de krävdes bara rätt man här med

• Zobeideh

E det någon av er som har piercing i naveln och hur hade ni tänkt göra med den? Man kan tydligen köpa en gravidstav? Och ha i. Själv e vet jag inte än. Funderar på att bara ta ut smycket men samtidigt är jag rädd för de ska växa ihop.

• Zobeideh

Heene: ja jag får se hur jag gör :-P vill gärna ha kvar den efter bebisen e ute men vågar inte göra om hålet om de växer ihop haha.

Åh va härligt att höra att allt såg bra ut stort grattis. Nu är det äntligen snart hår tur. På måndag gäller de kvart i 8 på morgonen skönt att så tidigt på morgon så slipper man vänta hela dagen haha

• Zobeideh

Va inne på ullareds hemsida och kolla och såg att dem hade gravidbälte till bilen. Tror ni de e något nödvändigt? Hade ni köpt de eller har ni hört något om de?

• Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-10-19 09:27:11 följande:
    Igår när jag hade lagt mig för att sova tyckte jag att jag kände något längst ner i magen.
    Jag la händerna på magen, låg en bra stund och försökte känna.
    Skulle precis ge upp och då kände jag det, en tydlig knuff emot min hand.
    Det var mitt lilla gryn som gjorde sig till känna. Så underbart härligt Skrattande
    Åh va mysigt =)
  • Zobeideh
    j3nnyy skrev 2013-10-19 09:13:01 följande:
    Flowers: vet inte vart du bor? Men på butiken next har dom superfina pojkkläder! Vet inte hur deras utbud är online men tror dom har en hel del där oxå.
    Åh tack för tipset om butiken next. Gick precis in och kolla. Gud höll på dö så mycket sött. Där ska man nog göra lite beställningar haha 
  • Zobeideh

Joma. Jag åker dit två gånget om året och varje gång kollar jag på barnkläder m.m och som du skriver är det mycket prinsessor och bilar. Tycker själv det är riktigt tråkigt att de är antingen eller. Som nu när jag va i Turkiet va de samma sak. Riktigt tråkigt att det är så. Då det faktiskt är många som inte kollar kön.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014