Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Haha precis. Jag ska dit på tisdag och shoppa loss så hoppas vi får reda på könet på måndag haha

• Zobeideh

Mitt barn som hallonpaj skriver kommer få klä sig hur den vill samma sak med att ha vilka intressen den vill. Det är inget jag kommer styra över utan bara stötta.
    Men så länge den inte kan prata för sig bestämmer jag. Som ex tjejer där kommer de bli mycket mycket rosa och massa söta klänningar just för att jag älskar sånt tuttit och nuttit. Och blir de en pojke så blir de blått och massa sött och tuttit och nuttit till de :) rummet kommer jag även dekorera hur jag vill tills den kan bestämma själv hur den vill ha det i sitt rum :). Jag skiter i om folk tycker jag är dum som vill klä mitt barn så. Jag vet att jag oavsett vad kommer vara en fantastisk mamma precis som min sambo kommer vara en fantastisk pappa. :) och det är det viktigaste. Inget annat!

• Zobeideh
    j3nnyy skrev 2013-10-19 16:25:43 följande:
    Är ni sugna på något speciellt? Jag äter päron så det sprutar väl snart ur öronen..
    Jag har bara sött och surt än så länge :P
  • Zobeideh
    Lovely90 skrev 2013-10-19 16:34:31 följande:
    Fick mms av mamma precis, min lillebror (snart 8 år) hade vunnit en liten leksaksbil till bebis. Så söt så jag smälter! Började nästan lipa när jag fick bilden. Känner mig väldigt hormonell just nu, sambon är iväg med vänner och jag börjar nästan gråta av tanken att jag skall vara ensam hemma hela kvällen. I vanliga fall tycker jag bara det är skönt.

Vad det gäller att vara sugen på något så känner jag inget så, det enda är att jag inte kan äta pommesfrites, det mår jag illa av bara tanken på.
    Jag har fläskfile som jag inte klarar av. Det vänder sig i munnen och jag som i vanliga fall älskar de hehe
  • Zobeideh

Suuura klementiner mmmmm smaskens haha kan klämma flera såna om dagen. Dem ska vara riktigt sura :-P

• Zobeideh

Åhh kände precis den första sparken. La mig i soffan med handen på magen och vips så kom där en spark mot handen. Vilken fantastisk känsla

• Zobeideh

24 TIMMAR KVAR TILL RUL.

Nu börjar man bli nervös. Men snart är dagen här imorgon vid denna tiden gör man sig klar för att sticka wihoooo

• Zobeideh

Jag tänkte på en grej.

Är det någon som vet ifall man får spela in på telefonen under RUL imorgon? Hade ju varit kul att ha de inspelat

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014