Första barnet - BF Mars 2014
mensvärk till och från, sammandragningar till och från.. men nu har det börjat ila i ljumskarna och ned i benen?? Har gjort så i några dagar.. kan det vara nån form av ischias?
mensvärk till och från, sammandragningar till och från.. men nu har det börjat ila i ljumskarna och ned i benen?? Har gjort så i några dagar.. kan det vara nån form av ischias?
Hahahha! Fantastiskt.. så HAN nekar mig nu i nästan en månad, sen kommer JAG neka honom i nästan 2 månader... hahaha!
Men jag läste nånstans att man KAN eventuellt ha samlag om man har kondom? Jag förstod inte riktigt varför kondom skulle hjälpa...
JAG planerar 3 barn :)
Nä, min sambo vill gärna att vi har köpt hus och att han fått sitt företag i riktig rullning.. så han menar på att vi kan vänta 3 år, medan jag gärna börjar verksamheten efter vår Mexiko-resa i vinter..
Melt Hur länge säger de att du måste vänta? Har klådan lugnat sig? Kör på nu iaf!! :)
Apropå Mia om p-piller.. ni som vill "köra på verksamheten" ganska snart igen efter ni fött, hur har ni tänkt kring preventivmedel?
Jag hade mini-piller och p-stav och trivdes helt okej med det, men p-stav känns så permanent. Har någon av er p-ring? Hur trivs ni med det?
Vad kostar p-ring? Jag tänkte som sagt att försöka hitta något som inte ställer om kroppen hormonellt så mkt, fram till december iaf.. :)
Mango; hade du den innan du blev gravid eller var det längre tillbaka?