MiCorazon skrev 2014-02-20 10:29:33 följande:
Samma här...sover också sämre än vanligt..jättekonstiga drömmar! Hade sex med mig själv i morse i en dröm..alltså inte onani :D utan som att jag träffade mig själv och hade sex med den personen som var jag..haha..så sjukt. Och yes....det börjar gå lite för långt mellan gångerna med sambon.
Drömmer andra konstiga drömmar också..
Svullen i ben och fötter har jag nog varit i ca tre fyra veckor men det blir bara värre. Fötterna och benen är helt svullna på kvällen.... min ishias är också värre...ja...allt är värre nu ÄN någonsin :D Hormoner, irritation, gråt, svullen, huvudvärk..snuva...dålig sömn...men det är bara att stå ut liiiite till men skönt att få gnälla lite.
Jag drömmer mycket om att min mamma kommer tillbaka och pappa är kvar med sin kvinna och jag skäller på honom.. eller för nån natt sen så drömde jag om mitt ex som dog för två år sen.. man vaknar liksom upp på natten och vet inte om det hänt på riktigt!
Haha sex med dig själv? :) jag kan förstå dig, inte lätt med det här med vägran av mannen ! Nu börjar förstå kvinnor som straffar sina män resten av livet med sexlösheten, när man verkligen själv har behövt det så är männen som kärringar :)
Skönt att det inte bara jag som känner så iaf!