Första barnet - BF Mars 2014
Kucke: Jo jag hoppades på att du skulle komma med något lugnande ord :)
Men hur gör ni nu med högtider osv med henne? Eller ordnar hon sådant med din pappa?
Tycker inte heller det verkar rättvist med ekonomin för din pappa. Kan du då tänka dig att den här kvinnan inte betalar ett jota där hemma och gör inget heller..
Det här med polsk kvinna kan jag dessutom förstå, båda mina föräldrar är från Polen, men vi har väl alltid hållit oss borta från "de polskorna".. den här är från Ukraina.. Vet därför precis hur det känns!
Jag har verkligen känt oro för min lilla flicka när hon sparkat så pass mkt att jag fått ont dessa dagar. Nu har jag lugnat ner mig och det har hon också gjort. Men snacka att jag kommer få dåligt samvete om det hänt henne något pga min stress.. Jag kunde nämligen inte låta bli att städa och fixa för min pappa såg verkligen SLITEN ut när vi kom fram. När jag ringer honom kl 21 så svarar han inte, med förklaring att han sover.. Ja inte undra på att han inte bara gör för sig själv, han gör för en latmask också..
Men det är som ni säger, finns ingenting jag kan göra, jag och min sambo pratar hela tiden om att VI får se till att skapa VÅRAT, vilket jag verkligen får koncentrera mig på helt enkelt.
Bilen åkte in på verkstan och jag hoppas att den blir klar till tisdag för annars blir jag kvar här! (skulle nog inte klaga allt för mycket, många vänner att träffa :) )
Vad har ni för planer inför nyår? Sista nyår som "bara vi"!
Själv åker jag, sambon, svägerska och hennes sambo till Tallinn med fyllefärja och är där till den 2 januari. Något jag aldrig gjort och kommer inte kunna göra heller de nästkommande 5-6 åren :)