• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Heene

Rakningen funkar fortfarande fint för min del =) Men har börjat inse att jag nog får leva lite hårigare i slutet av graviditeten vartefter magen blir större. Ngt positivt med att inte ha blivit så stor än =P
    Annars längtar jag till magen syns ordentligt.

Mammakläder kör jag jättemkt på. Iaf i byxväg. det är så mkt skönare att ha på sig. Tröjor har jag köpt bylsiga vanliga alternativt i snäppet större storlek bara, och det funkar bra.
    Tror att jag kommer köpa mer amningströjor sen när bebis kommer, men annars har jag inte känt ngt behov av särskilda gravidtröjor.

• Heene

Det går inte att skriva &-tecken från telefonen vad jag förstått. Testa skriv hm så tror jag det funkar =)

• j3nnyy

Har någon provat foglossningsbälte? Fått låna ett så tänkte pröva om de funkar :)

• anaconda

Jag har köpt massor med manskläder, använder de varje dag, har två par jeans och två par byxor från hm, har även köpt kanske 8-10 överdelar, haha jag är kläs tokig och shopping galen!

• MagdalenaZ

Jag köpte faktiskt ett paket mammakläder av en väninnas väninna. Riktigt fina mammabyxor som jag använder varje dag. :) dom är otroligt bekväma!

Apropå rakning/vaxning har jag inte vaxat sen maj, och det mina vänner, SYNS. Bikinilinjen och benen har jag ordnat under sommaren, men nu är.det illa...

• anaconda

Tur att de inte varför jag som har raknings problemet haha! Ska försöka styla till bikini linjen innan vi åker till Lanzarote så man inte skäms där!

• Zobeideh

Ah då förstår jag varför texten försvann. Haha då testar jag igen. Va inne på hm online igår och kolla och allt jag ville ha va slut i min storlek. Så får väl ta mig ut och kolla va dem har ute i butikerna. sen är jag den personen som älskar leggings och långa tröjor så jag klarar mig än så länge på de

• Sirek

Magen är såpass stor nu att jag investerat i 3 par byxor från hm. Överdelar kan jag ha mina gamla om man bortser från tröjor med knappar. Måste köpa nya bh:ar bara så är jag fit for fight sen!

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014