• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Heene
    j3nnyy skrev 2013-11-22 15:04:44 följande:
    Nej har bara vart på nån info har för mig att det var i slutat av augusti, men de va på mvc i Kungsängen :)
    E de första kollen efter inskrivningen? Jag ska dit på måndag och få höra bebisen första gången. Ska bli så roligt! Vem har du som bm? Jag har Berit, både jag och killen tycker jättebra om henne
    Ja just det den ja, den har jag också vart på fast i jakan.
    Skrev in mig på vibblaby men för nån månad sen så flyttade min bm till kungsängen istället och då valde jag att flytta med. Kändes lite som hugget och stucket då sträckan är den samma typ. Min bm heter Marie och det lilla jag har sett av henne (inskrivningen) så verkar hon jättemysig =)
    Så det blir andra träffen nu om 1,5 v. Kommer då vara i v26 eftersom dom flyttade mitt datum med 5 dagar på RUL.

• Längtanefterlilladig
    Hallonpaj88 skrev 2013-11-22 13:39:08 följande:
    Vi kommer gå på föräldragrupp i januari. Tänkte anmäla oss den 2/12 när jag ska mäta magen. Vi har en hel del namn men har fastnat för Loke både två. Får dock se vad han ser ut som när han ploppar ut:) Nån annan som liksom har stenhård mage? Är det livmodern? Går över naveln. Känns som man fått värsta magmusklerna ;) Idag fick jag med på film när vår kotte sparkade :)

Min mage är väldigt hård över naveln & lite uppåt. Mest kvällstid. Nederdelen av magen är inte fullt lika hård. Lustigt
  • Zobeideh

Wohoo får en present på måndag av min sambo. Ett nytt ultraljud på
    Emmaklinken och nu hoppas jag lillen samarbetar så vi vet va som ska komma ut :-P

• Joma
    Zobeideh skrev 2013-11-22 19:06:26 följande:

Emmaklinken och nu hoppas jag lillen samarbetar så vi vet va som ska komma ut :-P

Åh där va vi också i vecka 12 innan vi gick ut med graviditeten :) Jättebra bemötta å fina lokaler! Man får se på en jättestor skärm på väggen mitt framför sig så de är skitbra :) Vi ska dit igen senare å göra ett 3D tänkte vi! De blir vår julklapp till varandra! Lycka till på måndag å hoppas ni får se könet, men dem garanterar ju de vid deras besök nästan :)
  • Zobeideh

De blir inget 3D här bokade vanligt hehe tycker de e lite läskigt med 3D :-P kanske lite löjlig haha men tack så mycket åhh va jag längtar

• Joma
    Zobeideh skrev 2013-11-22 19:24:44 följande:

De blir inget 3D här bokade vanligt hehe tycker de e lite läskigt med 3D :-P kanske lite löjlig haha men tack så mycket smile2.gif åhh va jag längtar smile2.gif

När ska ni va där? Du måste skriva efteråt så vi ser om jag hade rätt :)
  • Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-11-22 19:06:26 följande:

Åh gud vad kul håller tummarna att ni får se:) vad tror ni att det blir?
  • majsa88

Min mage är jätte hård. Speciellt från naveln och uppåt.

Zobeideh :tror du väntar en flicka :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014