Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Förstår precis hur du menar. Vi kommer antagligen ha fullt upp med att se precis som du skriver och glömma bort de totalt. Men ville bara kolla ifall man fick om de nu skulle vara så att man vill göra en liten filminspelning :)

• Zobeideh

Isåfall hoppas jag med på fina bilder. :) dem brukar ju vilja att telefonerna är avstängda så de va därför jag fråga :)

• Zobeideh

Det är det säkert. Hade min barndomsvän här inne och hon berätta att hennes ul bilder kosta ex bara 20 kr vi betalar 40 kr här i Helsingborg. Samma sak som att hon prata något om att dem fick Max 5 bilder så undra om de e samma här.

• Zobeideh

Sopp: jag fick de i samma veva som jag hade mitt utomhavandeskap. Men den gick tillbaka efter nån vecka av sig själv :)

• Zobeideh

Tvetavlan: oj de va billigt. På min lapp står det klart och tydligt 40 kr per bild. Dyrt men de struntar jag i ska köpa (om jag nu får) 4 bilder till mig själv sen ska min svärmor och min mamma ha haha

• Zobeideh

Inte fått en ända blund inatt. Så idag är man duktigt trött. Redan nu känner jag ögonen. Men 2 timmar kvar sen ser jag vårt mirakel och blir nog lite piggare

• Zobeideh

Nu är jag riktigt förbannad. Kom till ultraljuden och va händer!!??? De visar sig att dem glömt lägga in mig i system helvetet. Efter många om och men får jag lämna med en ny tid imorgon halv 4 och tårararna bara rann ch min sambo va galen. Denna dagen har vi väntat på och inte en blund har man fått och så råkar dem dubbelboka en. Idioter. Så nu blir de imorgon halv 4 istället och så får jag ta Ullared på torsdag.....

• Zobeideh

Ja jag blev riktigt förbannad och tårarna sprutade. Man har ju lixom inte fått någon sömn ch väntat på denna dagen sååå himla länge. Och så ser man ett annat lyckligt par som går in på min tid. Nu ska man gå och va nervös till imorgon eftermiddag istället. Åhh trötta mig.

• Zobeideh

Nä dem hade ingen tid alls idag. Tyckte dem kunde klämma in mig men nä de kunde dem Inte. När dem har gjort fel tycker jag att dem aka lösa de på bästa sätt

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014