Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Nu är man hemma från BM besöket. En liten sprallig en har vi i magen som sparka och höll på. Hjärtslag på 153 och måttet på magen va 24. Hade tydligen bra värden oxå mitt järnevärde a 59,6 och för Att slippa järntabletter ligger på 60 haha så va precis på gränsen. Men allt såg supet ut

• Zobeideh

Typ från blygdbenet och upp mot nästan brösten. Ingen aning va man ska ha för mått men jag låg på en skala att mellan normal och lite stor om magen

• Zobeideh

Låter inte alls kul har du testat att kanske lägga en värmekudde på magen? Vet inte om de funkar men jag gjorde de alltid förr vid mensverk oh det brukade hjälpa.

• Zobeideh

Jag va hos bm igår och blev erbjuden föräldragrupp så det lär ni oxå bli som inte varit hos bm än :)

Blir det en pojke här så blir det en liten Lias och om de e flicka så blir det antingen Minnah eller Nea lutar väl mer åt Minnah :)

• Zobeideh

Wohoo får en present på måndag av min sambo. Ett nytt ultraljud på
    Emmaklinken och nu hoppas jag lillen samarbetar så vi vet va som ska komma ut :-P

• Zobeideh

De blir inget 3D här bokade vanligt hehe tycker de e lite läskigt med 3D :-P kanske lite löjlig haha men tack så mycket åhh va jag längtar

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014