Första barnet - BF Mars 2014
Längtanefterlilladig: åh det programmet är riktigt bra. Så många tårar man haft när man sett de. Synd där inte kommer nya avsnitt.
Längtanefterlilladig: åh det programmet är riktigt bra. Så många tårar man haft när man sett de. Synd där inte kommer nya avsnitt.
Idag är första gången både jag och min sambo kunde se rörelser på magen. Gud va häftigt!!!
lillen har nog gympa där inne nu haha
Vi kommer köra på sambos efternamn :) det är något jag har sagt sen vi börja planera barn :-P mest för mitt efternamn är ovanligt (farazdaghi) och vet själv hur jobbigt det är att alltid bokstavera så tycker synd om barnet om jag ger de efternamnet haha. Så de får bli Nordquist
lite lättare :)
Tommon: härligt att du mår bättre
Jag kommer vara hemma 1 1/2 år så hade tänkt att den skulle börja dagis runt 1-1,5 års åldern
Awanata: här är det precis likadant. Jag har inte varit den som sagt nej precis men nu är lusten typ helt borta. Sambon vill men med mig e de en helt annan femma hehe lite tråkigt.
Ser på drömmen om ett barn. Efter att du skrev om de längtanefterlilladig så blev jag sugen på att se dem avsnitten igen.
Men Gud vilka känslor som väcktes till liv. Sist jag såg detta hade vi nyligen själva gått igenom ett utomhavandeskap och missfall och jag mins hur jag satt vid tvn och stor grät varje kväll de visades. Trodde hoppet va helt ute för oss. Idag ligger man här ovh ser avsnitten och har en liten i magen. Vilket jag aldrig trodde va möjligt för oss. Helt fantastiskt.
Oj halva texten försvann
Kortfattat så skrev jag att jag är så fantastiskt lycklig nu. Efter 3 långa hemska år så kan man äntligen se ljuset i framtiden och jag hoppas aldrig vi behöver gå igenom detta igen.
Längtanefterlilladig: ja precis som du skriver alla blir lika glad men för oss som går igenom detta blir det lite speciellt för.
Allting blir ju sååå himla mycket större.
Det ända jag känner inför förlossningen är att jag är enorm rädd för att den ska komma ut och inte andas, navelsträngen runt halsen m.m just såna skräck saker.
Åhh vill ha den lille nu i famnen hihi, längtan är enorm