Första barnet - BF Mars 2014
Tack alla. 3D va helt fantastiskt. Man kunde verkligen se en "riktig" bebis och allt blev mer tydligt
så jag rekommenderar det starkt det är värt varje krona
Tack alla. 3D va helt fantastiskt. Man kunde verkligen se en "riktig" bebis och allt blev mer tydligt
så jag rekommenderar det starkt det är värt varje krona
Längtanefterlilladig: åh låter inte alls kul. Hoppas det inte är något allvarligt och att du får hjälp snart. Uppdatera gärna.
Kram
Jag glömde väga mig hos BM men jag vägde mig idag vid ultraljudet. 11 kg har jag gått upp så du är inte ensam :-P
Längtanefterlilladig: åh va skönt att läsa att allt är bra. Blev lite orolig efter att inte hört från dig på ett tag men härligt att läsa nu att allt va bra :)
Tack ja de blev verkligen super bilder. Har ju en videoinspelning oxå så de e härligt att sitta oh titta lite då och då hihi
Längtanefterdig: ja du får en skiva med klipp på just de hon kollar med 3D. Det är inte 3D hela tiden, dem kollar först vanligt sen mäter dem ut en bit som hon kör som 3D och det blir inspelat. Sen så fort hon ser en bra bild på bebisen så fotar dem bilden och bilderna hamnar på samma skiva :) plus att dem blir utskrivna :)
Fick med mig 8 bilder och några videoklipp så nu har man lite att kolla på :)
Hon sa de att hon har ju inte måtten på hur långt ner min livmoder satt men hon sa det att jag ska nog inte oroa mig för så som det såg ut nu så har den kommit så långt upp att så man inte behöver oroa sig.
Så meddela dem om det när du kommer dit så ser dem lite hur det ser ut :)
Och sen är dem super trevliga på emmakliniken. Du är i ett super mysigt rum med en riktig stor bildskärm, det är nog en 42 tums tv så man ser ju allt riktigt bra
Glömde skriva det att dem mäter allt noga precis som vid första ultraljudet :) min lilla bebis väger 600 gran fick jag reda på :-P längden vet jag tyvärr inte eftersom dem inte ligger rakt hehe
Tack snälla kucke :)