Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Nä nu ändra jag mig boka precis om de till 3D de e nog lite häftigare haha

• Zobeideh
    Joma skrev 2013-11-22 22:09:48 följande:
    Haha ja de gjorde du rätt i :) Ska bli kul å höra vad du tycker om det sen!
    Hihi Tack. Det kommer nog vara riktigt häftigt. Man blir nog lite skraj bara av att man kan se de så tydligt nog därför jag kände att de kanske va lite obehagligt haha, Men de blir nog skit bra och kommer nog älska de :P
  • Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-11-23 09:44:34 följande:

Vi ska också till Emmakliniken Man kan bara göra 3D efter vecka 25+0 men du är längre fram än mig ju. Vi ska dit 7/12. Spännande med ultraljud. Ska bli kul att se hur bebisen ser ut tycker jag. Jag tror du väntar en tjej
    Jag kommer vara i 24+2 nu när jag gör det =). Bokade ju först vanligt eftersom jag läste på deras sida någon om 25+0 eller va de 26 men sen stod de något om att man kunde göra det redan nu så då passa jag på att ändra haha =). Så hoppas nu det går. Det borde ju göra det =). 

Ja det kommer bli riktigt kul att se hur den ser ut. Man ser ju allt så himla mycket tydligare =). Spännande och se om de blir tjej. Det e många som säger det nu plus att jag själv börjar tro det är en liten tös =).  
  • Zobeideh
    Sirek skrev 2013-11-23 10:12:55 följande:
    Vecka 26 idag:) mår jättebra så det är verkligen himla skönt.

Läser att flera av er känner bebis nästan jämt (?). Jag känner inget när jag rör på mig. Känner ibland när jag sitter och mycket när jag ligger ner. Så mest på kvällen/tidig morgon. Någon som vet om det finns en måttstock på hur mycket sparkar man ska känna, eller är det mer att bebisen skall följa ett "mönster"?
    Jag känner inte heller när jag e uppe och går utan de e mest kvällar och morgonen nu har där börjat komma lite på eftermiddagen oxå. Så fort man sätter sig ner =)
  • Zobeideh
    Joma skrev 2013-11-23 21:12:33 följande:
    Usch idag har jag varit med om nåt hemskt! Fick åka ambulans in till akuten där jag har spenderat dagen. Tydligen har jag drabbats av kristallsjukan å de önskar jag inte min värsta ovän! De viktigaste är dock att bäbis mår bra. Har känt honom hela dagen så de ska inte vara någon fara.

Man märker nu hur lite man bryr sig om sig själv. De enda som snurrade i mitt huvud var att han skulle må bra!
    Oj va e kristallsjukan? 

Skönt att din bebis mår bra. Det e ju som du skriver. Bebisen går alltid i första hand nu känns det som hehe. 

krya på dig 
  • Zobeideh

Åh nej fy så hemskt!!
    Har aldrig hört talas om de innan.
    Hoppas du verkligen blir bättre snart!

Hur är det med dig nu? Något bättre?

Kram

• Zobeideh

Tack snälla Joma :)
    Ja nu borde den ju visa sig kan man tycka speciellt när de e 3D haha annars e de inte meningen bara :-P

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014