Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Emelie e: jag har kollat lite om de med åkpåse eftersom jag nyligen köpt de men 90 procent av alla jag fråga säger att de e för varmt med de i mars månad ochdet funkar bäst med overall och täcke. Men de e lite som man själv väljer vi har täcke i vagnen så blir att vi kör med de tror jag beroende på vädret

• Zobeideh
    Hallonpaj88 skrev 2013-12-05 09:59:04 följande:

Kul att vi tre har samma BF. Undra vem som åker in först? Jag tror jag antingen kommer föda för tidigt eller gå några dagar över tiden. Jag är tre dagar över tiden men både min sambo och mina syskon är tre veckor för tidiga :)
    Ja eller hur spännande vem som åker in först. Jag tror han kommer en vecka för tidigt :P. Jag hoppas jag slipper gå över tiden =/ :p
  • Zobeideh

Då blir det 50/50 här haha. Vet att min mamma alltid fött förtidigt. Men sen min svärmor berätta att min sambo föddes 3 veckor för sent. Spännande haha

• Zobeideh

Jag har tyvärr inte hört något om den men jag rekommenderar dig att gå med i en grupp på Facebook: barnvagnar. Där kan man få en massa bra tips och dem känner ofta till alla sorters vagnar

• Zobeideh

Jag har funderat på det men de har inte blivit av så får se om jag inhandlar sånt bälte eller om jag struntar i de

• Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-12-06 11:40:03 följande:
    Idag är det fredag & det betyder att om 23 timmar så har vi fått se vår älskling på 3D ultraljudet. Som vi har väntat. Min man är helt exalterad. Hoppas nu att det går att få 3D bilder har läst att det beror på hur bebisen ligger, mängden fostervatten osv. Spännande ska det bli iallafall
    Åhh va roligt du får uppdatera efter du varit där och gärna dela med dig av bilderna :D Min låg ju rätt gömd och ville inte visa ansiktet så de blev ju bara typ sido bilder haha men jag är ändå super nöjd. Så ni kommer nog få till rätt bra bilder. Barnmorskan där e inte den som ger upp. Här blev de några hopp och gungande på magen för att hon skulle få till det :P
  • Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-12-06 12:32:56 följande:
    Ja det ska bli roligt. Hoppas den lille vill visa sig. Jag undrar var ni parkerade någonstans?
    Malmö verkar ju ha drabbats hårdast av stormen så vi måste nog vara där i god tid.
    Där fanns parkering typ en minut därifrån. Nu hade vi en morgon tid en vardag så det var rätt lätt att hitta parkering. Vet inte alls hur det e med den gatan på helgerna. Men jag kan rekommendera att köra lite tidigare =)
  • Zobeideh

Jag äter niferex. Va hård i början men nu e det helt normalt :) dock så e avföringen svart haha

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014