Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag väntar pojke med hjärtslagen ligger på 155 så de stämmer inte

• Zobeideh

MagdalenaZ: Jag skicka in mitt moderskapsintyg nu i veckan. Kan man se på mina sidor när den kommer in? =)

• Zobeideh

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG LÄNGTANEFTERLILLADIG! :)

Tråkigt att läsa om din vecka hoppas nästa blir bättre. Oavsett va folk säger eller tycker så tycker jag att de e du och din sambo bestämmer va som ska handlas och när de ska handlas. Här kan du i alla fall dela med dig allt som görs eller köps.
    Jag va en av dem som började tidigt inreda barnrummet. Och jag struntar i va folk säger fast att det är jobbigt att höra de dåliga av folk hela tiden. Detta är något stort för oss speciellt när man kämpat så som vi gjort och då e de svårt att hålla sig borta från shoppandet :) det är äntligen vår tur att att handla och få barn. Njut och skit i va alla säger. DET ÄR ÄNTLIGEN VÅR TUR. :)

Kram till dig

• Zobeideh

Ibland glömmer man bort att man är gravid. Hållit igång precis hela dagen. Köpt en garderob till den lille som jag precis byggt färdigt och lagt in kläder i. Nu är jag helt död i hela kroppen och man känner hur det värker över allt!

• Zobeideh

ett litet tips om ni inte redan sett det =)

Jollyroom.se kör ett litet race idag så man hittar en massa billiga saker. 

Jag hittade precis en skötväska för 179 kr ska egentligen kosta 400 kr
    spjälskydd för 129 kr som egentligen ska kosta 499 kr
    startkis till vagnen med påslakan örngott lakan för 129 kr.

Så nu e jag glad. Allt för under 500 kr det e inte illa ;)

• Zobeideh

MagdalenaZ: härligt att allting va bra och att du fick höra hjärtlkuden :) jag har oxå Glykosbelastning den 19:de hehe känner mig lite nervös inför den eftersom jag har svårt att "halsa" dricka och de gäller all dricka oavsett hur god den är haha. Så spännande hehe.

• Zobeideh

Jag har oxå sett den här en unge i minuten och de fick tankarna till att väckas till liv att där e man om ca 3 månader. Och det börjar bli skrämmande. Hur efterlängtad detta barnet än är så har jag min enorma förlossningsrädsla. Jag kan knappt se en förlossning på tv utan att få ont haha. Så börjar känna smått med panik nu när det närmar sig. Det e just det att man inte vet hur smärtan är som är skrämmande

Någon mer som är rädd inför förlossningen? Inte för att de ska gå snett utan bara allmänt rädd inför hela grejen.

• Zobeideh

Joma: ja jag är likadan jag har sagt hela livet att jag inte skulle ha barn pga förlossningen men efter jag träffa min sambo vände sig allt och jag ville ha barn. Rädslan e inte lika stark men den finna där och den börjar titta fram nu när det ändå börjar närma sig hehe. Samma sak där så litar jag på värden de e
    Smärtan som skrämmer mig :-P men de kommer som sagt vara 100 procent värt de när man har den lille i famnen.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014