Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Inget illamående här och så har de varit hela graviditeten utom dem första veckorna va de lite si så där men inte fter tabletterna. :)

• Zobeideh

Jag hade kört på tvättmaskinen i badrummet. Har ni redan köpt skötbord? För annars kan ni ju bara ha en skötbädd på tvättmaskinen. Jag har hört av många att de e super med tvättmaskin i lägenheten ifall man får kräkbarn m.m

Torktumlare använder aldrig vi utan torkar de på en torkställning som fälls upp så fort jag tvättat. Torkar på mindre än 24 timmar :)

• Zobeideh

Klart det blir smidigare men själv e jag den som tycker de luktar så gott med nytvättade kläder som torkar själv haha

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: jadå här är allt bara bra sitter inne varje dag ch läser här men inte blivit så mycket skrivande hehe. Men allt är bara bra både med mig och bebisen :)

• Zobeideh

Vilken natt man haft. Underbar natt men ändå lite jobbig haha. Eftersom jag har livmodern i framvägg så har jag inte alls känt av bebisen så mycket. Har varit lite smått då och då men igår började han sparka till ordentligt och höll på under natten. Mysigt men ändå obehagligt speciellt när man inte e beredd på sparkarna haha ;)

Önskar er alla en trevlig söndag

• Zobeideh

Jag har vissa dagar där jag känner mindre. Men eftersom jag har livmodern i framvägg så blir de lite "dämpande" så man känner inte lika mycket men denna helgen har jag känt han rätt rejält :)

• Zobeideh

Tror de blir så när man känner dem mindre så oroar man sig. Jag har varit jätte orolig dem dagarna jag inte känt han men när han väl satt igång så har man kunnat pusta ut.

Om du känner dig orolig så ska du absolut ringa förlossningen.

• Zobeideh
    MalinGrahn skrev 2013-12-17 10:48:22 följande:
    Någon som vet om man får färga håret fast man är gravid eller om det är skadligt för barnet?
    Vet inte om det är farligt. Men alla i min omgivning har färgat håret när dem varit gravida =)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014