• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • MagdalenaZ
    Mia86gbg skrev 2014-01-29 13:33:45 följande:
    Ett sånt får det bli! Antar att det är Stödbälte Semi-elastikt för 212kr du menar.

Ja precis! :)

Tinapina: Graaaattis!! :) oj va roligt att vi snartt kan diskutera våra bebisar ! :)
  • Emelie e
    Tinapina skrev 2014-01-29 23:58:56 följande:
    Vad gulliga ni är tjejer! Vattnet gick helt oväntat i morse och jag fick värkar. Fullständigt panikslagen blev jag! Hade ju varit hos BM dagen innan och inga som helst tecken på att ngt var på g.
    Bråttom blev det och ilfärd till sjukhuset i ambulans. Väl på plats fick jsg bricanyl och värkarna lugnade sig lite men ett snitt planerades in om bara ngn timme. 3 timmar efter vattnet gått var hon ute:) berättar mer i morgon! God natt alla, snart är det er tur!
    Grattis!! Du får gärna berätta mer om allt som hänt och hur det är nu på bb, när du orkar :) Vilken vecka var du i nu? Hur kändes värkarna?
  • kucke

Tinapina: Jätte stort grattis till din flicka och hoppas ni alla mår bra :)

• Ziiah

Grattis Tinapina! Skriver som de flesta andra, du får gärna berätta mer när du orkar :)

• flowers
    Tinapina skrev 2014-01-29 23:58:56 följande:
    Vad gulliga ni är tjejer! Vattnet gick helt oväntat i morse och jag fick värkar. Fullständigt panikslagen blev jag! Hade ju varit hos BM dagen innan och inga som helst tecken på att ngt var på g.
    Bråttom blev det och ilfärd till sjukhuset i ambulans. Väl på plats fick jsg bricanyl och värkarna lugnade sig lite men ett snitt planerades in om bara ngn timme. 3 timmar efter vattnet gått var hon ute:) berättar mer i morgon! God natt alla, snart är det er tur!

Ett stort grattis till lilltösen som hade bråttom ut i stora, vida världen.
    Vilken dramatisk förlossning det blev, det går inte alltid som man tänkt sig.
    Hoppas du repar dig och att ni alla kommer i fas här i dagarna.
    Stora lyckoönskningar till er som nybliven familj.
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014