Längtanefterlilladig skrev 2013-11-11 15:46:56 följande:
Inte haft en rolig natt eller dag för den delen. Vaknade 5-6 gånger inatt av världens sammandragningar. Magen blev hård som en sten & det tog lång tid innan det försvann. Haft flera sammandragningar under dagen också. Bara känt bebben 1 gång på förmiddagen & några sparkar nu efter 12. Var på MVC & lämnade urinprov idag. Ville pratat med min BM men hon var upptagen. Ringde henne & fick till svar att det är normalt sålänge sammandragningarna slutar. Känns som jag kan säga vad som helst för jag tas inte på allvar. Har molande mensvärk också. Haft det i 4-5 dagar nu konstant. Får väl se va urinprovet visar.
Fy vad jobbigt för er som har massa sammandragningar! :( Jag hade det för några veckor sen, men det är borta nu..
Tråkigt att det inte känns som din BM lyssnar på dig riktigt! Du kan inte be om att få byta?
Jag är jätteglad att jag blev flyttar till spec mvc, där lyssnar de verkligen på en och pratar inte bara om allt vanligt och normal. Alla graviditeter är ju inte likadana, snarare tvärt om!
Hoppas du får fina provsvar och att smärtan släpper!