• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Längtanefterlilladig
    Nyfniken83 skrev 2013-08-16 19:28:44 följande:

Nån mer än mig som har problem med extrem trötthet.. Hoppas det går över snart. Sover typ hela tiden.. Jobbar på förskola så somnar på vilan med barnen och på rasten går och lägger mig vid 19-20 och sover minst 11 timmar ändå är tröttheten bedövande... Jobbigt!

Jag är mer trött i slöhet. Jag somnar väldigt fort på kvällen & skulle vilja somna tidigare på kvällen men tvingar mig själv att vara uppe. Jag är oerhört orkeslös & ligger gärna i soffan hela dagen. Arbetar också i förskola. Och kan inte fatta hur jag ska orka börja jobba snart.
  • Idiiis91

Klev in i v10 idag!

Och jag vet inte vad jag skall höra åt mitt hår? Nu dom senaste veckorna har de bara blivit värre och värre!

Någon mer som som har problem med håret?

Jag har bara ett stort trassel av allt och det spelar ingen roll hur mycket ja borstar och hur mycket balsam jag använder så ser de fortfarande ut som en svintotuss?!

Finns de nått man kan göra för att kunna få någon ordning på de :/?

Får gå med uppsatt hela tiden...

• Zobeideh

De här med trötthet har jg med. Kan vakna på morgonen käkar frukost lägger mig i soffan och vips sover jag igen. Sen till lunch och middag e jag riktigt trött. Så när man väl jobbar e man riktigt trött då står man och kämpar med ögonen hehe. Och det r inte likt mig jag e annars alltid pigg och har aldrig kunnat sova middag

• Bubblan7901

Idiiis91, jag har precis samma problem med håret. Känns som dreadlocks... Helt omöjligt att hålla reda på. Ibland vill jag bara klippa mig kort eller snagga mig. :)

• Idiiis91
    Bubblan7901 skrev 2013-08-16 21:07:29 följande:
    Idiiis91, jag har precis samma problem med håret. Känns som dreadlocks... Helt omöjligt att hålla reda på. Ibland vill jag bara klippa mig kort eller snagga mig. :)

Känns som mig! Vet inte hur ja ska kunna få någon som helst ordning på de :/ känns ju helt hopplöst!
  • Prinsessan på ärten

Mitt är risigare och trassligare än någonsin. Nästan som om det är klibbigt :( läst att efter v 12 ska man få glansigt och fint hår och fräsch hy och glowing och allt det där... Längtar till det :) just nu är jag inte så jäkla glowing :)

• Idiiis91

Åh de får man hoppas på att de blir isåfall!

Just nu är mitt hår som svinto så skulle nog kunna göra rent grytorna med de!

Så himla hemskt att se sig i spegeln när man är van med ett lättskött och glansigt hår!

• Jessies1989

Haha känner igen mig med svintohåret.. Ett tips är balsamspray! Och jag brukar sätta sambon på att reda ut trasslet ;)

Men hörrni! Ikväll var vi ute & käkade. Jag åt köttfärsbiffar som var liiiite röda. Är det farligt?!

Råkade läsa nu att man inte får äta rött kött som gravid :(( Hade ingen aning om detta! Smakade även av mannen som åt en blodig köttbit?! Hjälp...

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014