• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • SEM

Var hos BM idag, hade högt blodtryck men nr 1 på kissprovet. Ska dit igen på fredag, ifall det är påväg till HF. Antingen det eller om Förlossningen är pågång.

Det är inte alla som känner förvärkar, det kan gå från noll till att åka in på samma dag :) tänkte på er som inte känner nått. Idag var det först jag va beräknat, men blev framflyttad till 4 mars..

• majsa88

Hur länge har du vart uppkopplad? Kan tänka mig att du blev rädd, men vilken lättnad när du fick höra hjärtat ticka. Hoppas du börjar känna bebis snart.

Prinsessan på ärten skrev 2014-02-26 16:00:28 följande:
    Jag känner fortfarande inga rörelser men hänger på förlossningen och lyssnar ctg nu...

Tog lång tid att hitta hjärtelagen ( fyyyy vad rädd jag blev där) men nu tickar det på... Får de vad de säger, kanske ligger hen bara konstigt.

• Heene

Flowers mår bra! eller iaf så bra som hon kan efter omständigheterna =)
    Hon har fått träffa ngn att prata med så att det känns lite bättre nu. och hon ska på återuppföljning i nästa vecka. Så förhoppningsvis så har dom tagit henne på allvar nu så att hon får den hjälp hon behöver i detta.
    Hon tackar för allt stöd och att vi ringde efter hjälp. Hon var för långt ner för att orka göra det själv.

• Zobeideh

Tack för infon heene!
    Va skönt att höra då hoppas vi att de löser sig nu för henne :)

Jätte bra att du ringde :)

• Zobeideh

Ligger med världens "mensvärk" som kom från ingenstans som börjat sträcka sig mot ryggen.
    Kan de va så att de kanske e något på G! Hoppas de

• Hallonpaj88
    Heene skrev 2014-02-26 16:24:26 följande:

Hon har fått träffa ngn att prata med så att det känns lite bättre nu. och hon ska på återuppföljning i nästa vecka. Så förhoppningsvis så har dom tagit henne på allvar nu så att hon får den hjälp hon behöver i detta.
    Hon tackar för allt stöd och att vi ringde efter hjälp. Hon var för långt ner för att orka göra det själv.

Åh vad skönt att höra! Med alla hormoner i kroppen fick jag tårar i ögonen av lättnad.
  • Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2014-02-26 16:31:15 följande:

Ligger med världens "mensvärk" som kom från ingenstans som börjat sträcka sig mot ryggen.
    Kan de va så att de kanske e något på G! Hoppas de smile1.gif

Hoppas! Vad spännande!! :)
  • Heene

Det kan det ju mkt väl vara =) vad spännande!
    själv mår jag bara bättre och bättre för varje dag som går känns det som. Inte för att jag klagar över att må så bra som jag gör nu i slutet. Men jag vill också ha tecken på att det är på g =P
    Känns som att det inte kommer bli nån bebis för min del just nu hehe.

• majsa88

Tack för infot. Vad bra att allt är hyffsat bra med henne och att hon har fått hjälp. Bra gjort !!a

Heene skrev 2014-02-26 16:24:26 följande:

• majsa88

Ååh vad roligt. Spännande ! Kommer det o släpper eller håller värken i sig? Börjar hända mycket i tråden nu :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014