• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Heene

Är det nån som har hört eller läst ngt om hur det gått för Melt77?Hon blev ju igångsatt för ungefär en vecka sen nu. Förhoppningsvis är hon ju bara i en mammabubbla av lycka och inte har tid att skriva här än. Men det skulle vara skönt att höra om allt gick bra med igångsättningen och att alla mår bra.

• Prinsessan på ärten
    majsa88 skrev 2014-02-26 16:15:59 följande:

Hur länge har du vart uppkopplad? Kan tänka mig att du blev rädd, men vilken lättnad när du fick höra hjärtat ticka. Hoppas du börjar känna bebis snart.

Jag låg en hel timme faktiskt... Somnade :)

Väntar på läkare och ultraljud nu... Känner inga rörelser men bm sa att den rörde sig och att ctg såg fint ut.
  • Zobeideh

Jag har oxå undrat lite över hon melt77 hoppas hon och barnet mår bra :)

Ja hoppas de kommer igång här. Jag har inte känt av något alls på dagar. Mått "för bra" sen efter BM igår så promenerade jag långt och idag va jag på shoppingtur så kan ju hoppats att de har haft sin effekt :)

• majsa88

Vad bra att ctg såg bra ut o att de vill göra ul. På mig gjorde de inte ul.

Prinsessan på ärten skrev 2014-02-26 16:49:22 följande:
    Jag låg en hel timme faktiskt... Somnade :)

Väntar på läkare och ultraljud nu... Känner inga rörelser men bm sa att den rörde sig och att ctg såg fint ut.

• majsa88

Får hoppas :)

Zobeideh skrev 2014-02-26 16:52:51 följande:
    De känns lite som de kommer och går. :)

• MiCorazon
    Zobeideh skrev 2014-02-26 16:52:51 följande:
    De känns lite som de kommer och går. :)
    Gud så kul!! Hoppas det fortsätter och inte klingar av! :)

Inga speciella känningar här med...händer inte mycket just nu!

Ska nog också ta en långprommis imorgon och få igång barnafödandet på nåt sätt.
  • Heene

Jag har 2 dagar till på jobbet så jag vågar inte göra för mkt om jag skulle råka sätta igång ngt =P
    men från och med i helgen kommer jag nog att våga anstränga mig lite mer igen =) Längtar till att ta ordentliga promenader med hundarna igen bland annat. Och så ska vi få rena fönster här hemma =)
    Har börjat knåpa på en hel lista som jag tänkte göra de sista två veckorna hemma =)

• Längtanefterlilladig
    Heene skrev 2014-02-26 16:48:19 följande:

Är det nån som har hört eller läst ngt om hur det gått för Melt77?Hon blev ju igångsatt för ungefär en vecka sen nu. Förhoppningsvis är hon ju bara i en mammabubbla av lycka och inte har tid att skriva här än. Men det skulle vara skönt att höra om allt gick bra med igångsättningen och att alla mår bra.

Åh va skönt att höra!Va bra att du tog tag i att ringa henne & polisen.
    Betyder nog mycket för Flowers att vi tänker & finns där för henne.
  • Längtanefterlilladig
    Heene skrev 2014-02-26 16:48:19 följande:

Funderar också på hur det har gått
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014