Pullar henne i sömnen
Näe, jag skrev inte ett ord om vad jag ansåg om TS i början, för det var helt oviktigt i de frågor jag ställde. Vilket genast gjorde att ett antal ansåg att jag var för det han gjorde, och att jag dessutom var en idiot, i princip. Det är rätt skrämmande hur dåliga många är på hypotetiska resonemang om saker och ting.
Likaså skrev jag inte ett ord om ifall jag hade samtycke eller inte första gången jag smekte min kvinna när hon sov, och då togs det för givet av ett antal att vi hade diskuterat igenom det innan, och att jag hade samtycke. Vilket var fel.
Sånt retar mig också, att så många vet så mycket om andra utan att de har en jäkla aning. De läser in saker som inte skrivs, och hävdar sen att det är sanningar, när det i själva verket är rena fantasier. Och då blir det lätt infekterat, som i denna tråd.
En våldtäkt är nåt riktigt vidrigt och absolut inte acceptabelt! En våldtäkt innefattar en ofta väldigt grov kränkning som kan ge men för livet. Vad som är kränkande är väldigt individuellt och inget som kan fastställas utifrån en diskussionstråd här på fl. En kort ts utgör ingen sanning! För det första så krävs det att vi vet att det som står i ts faktiskt är sant och inte påhittat och sedan behöver man i så fall sambons ord på det som hänt. Fast utifrån vad ts skrivit så blev hans sambo inte kränkt...även om merparten av er här i tråden hade blivit det. Fast jag gissar att ni har en helt annan typ av relation än vad ts har med sin sambo...och då syftar jag inte på bra eller dålig, trygg eller otrygg utan hur man är mot varandra och oskrivna regler.