Första barnet bf i juli 2014
Känns som om jag har träningsvärk i magen. Kan nästan inte dra in den alls längre :).
Nån mer som känner så?
Känns som om jag har träningsvärk i magen. Kan nästan inte dra in den alls längre :).
Nån mer som känner så?
Jag lider verkligen med er som fått missfall! Oron ligger som ett litet svart moln och mardrömmarna är konstanta! Hoppas allt det bästa för er och att det går vägen snart igen 
Asjak - vad skönt att det finns någon mer som inte har varken mage eller symtom. Jag vill inte överanalysera allt och känner därför inte alls att jag r gravid.
Jag har plattare mage än på ganska länge och mår riktigt bra.
Stundtals lite illamående och stora, lite ömma tuttar (sambon älskar det, jag är lite mer tveksam)
Jag har blivit väldigt noga med knipövningar och bålstabilitetsträning (djupa muskler i magen), jag tänker att jag ska göra allt jag kan för att inte "se gravid ut" innan jag faktiskt har en liten kula. Och för att jag helst vill klara mig tills vi har berättat.
Knip när ni kommer ihåg det tjejer, det är toppen både under och efter graviditeten 
Absolut! Det ska jag försöka komma ihåg att göra :)
Var på mitt andra vul idag och barnmorskan sa att allt såg bra ut. är i vecka 7+1 (6+1). Kändes overkligt att se det lilla hjärtat ticka. Fick även en bild av henne. Så lycklig man är nu.
Vi säger Pyret ![]()
Måste tyvärr lämna er.. Var och gjorde vul i torsdags och dom konstaterade MA :( Hade nästan inte hänt nåt sen jag var där sist för två veckor sen. Så nästa måndag fick jag tid för skrapning. Och inte ett endaste litet tecken fick man på att allt inte är som det ska :/ Och så ska man vänta i en och en halv vecka innan dom tar bort det så man kan börja försöka igen.
min mage är sååå svullen ! min sambo köpte ett par svarta mamma jeans till mig igår hehe.. så jäkla sköna asså !
bara viker ner själv kanten som ska täcka magen sen... typ till hälften.. så jäkla sköna byxor.. mina andra jeans går inte ens att knäppa utan att kännas obekväma eller göra as ont..
sen har mina bröst blivit värsta melonerna haha... känner mig väldigt klumpig och stor just nu :( speciellt över höfterna och rumpan.. där märks det att man blivit lite bredare.. har alltid varit smal till normal... rätt lång, men har ändå haft 36-38 i storlek. nu har jag 40-42 redan !! någon annan som gått upp mycket i vikt?
Någon mer som har migrän. Klarade mig de första veckorna men nu är jag inne på anfall två. Jobbigt när man inte kan ta någon medicin. Har på recept i vanliga fall.