• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:20:25 följande:
    Fyra aktiva asyl-extremister på en och samma sida, börjar tröttna på att inte moderatorerna gör något åt det här stora problemet.

Snart dyker väl den femte extremisten "effemgea" upp som gubben i lådan och börjar prata om järnrör.

Suck.
    Äpple
  • nihka
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-10 14:27:48 följande:

Kan tänka mig att samtliga som läser dessa trådar ser tydligt hur du och effeminera försöker tysta debatten genom att bara slänga ur sig skit i tråd efter tråd om SD och SD:are.

Varför låter ni inte bara trådarna vara ifred? Kanske de skulle dö snabbare då till och med? För folk som vet var ni står, dvs ni är autonoma vänster, så är ju era poster bara ännu en fackla i elden?

Varför postar ni i de här trådarna? Det enda som kommer ur det hela är tomma tunnor som skramlar jävligt högt.

Så du tycker jag försöker "tysta debatten" och samtidigt föreslår du att jag ska "låta trådarna vara ifred". Hahahaha.

Sedan kan jag tänka mig att samtliga som läser dessa trådar inte tycker något gemensamt om något öht.

Jag har aldrig uttryckt min politiska tillhörighet, men Suffering kan inte sluta tjata om att varenda människa som kritiserar skrivelser om vad hen kallar "negerns egenskaper" är stenkastande vänsterextremister.

Det enda jag vet om dig är att du inte vet något om mig och att du inte tycker om att jag skriver, men du får vänja dig vid att bli emotsagt eftersom 85-90% inte röstar på SD.

• Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:29:29 följande:
    Jag menar faktiskt allvar, det här är en familjesida med barn i fokus och ledorden borde vara "trygghet och tradition"

Inte aggressiva stenkastare som själviskt strävar efter att göra vårt samhälle otryggare och fattigare, helt utan en tanke på dom som får lida av er egoism, förvirring och okunskap.

Det här har verkligen blivit ett tillhåll för autonoma vänstergrupperingar och det börjar bi tröttsamt.
    Äpple
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:32:37 följande:
    Hjärta
    Vet. Troll brukar reagera så när de får mat. Solig
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:36:23 följande:
    Jag är inget troll, bara en sverigevänlig som börjar tröttna på hatet och oikofobin.
    Äpple
  • Bongo Bong
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:36:23 följande:
    Jag är inget troll, bara en sverigevänlig som börjar tröttna på hatet och oikofobin.
    Du gör dig fånig med det du skriver. T o m jag som bara läst i tråden i ett par dagar har tröttnar rejält. 
  • Bongo Bong
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-10 18:43:47 följande:
    Du är bara ytterligare en vänsterextremist med nytt nick, inget nytt. Det händer flera gånger per dag.
    Du är bara samma dåre med ett nytt nick, inget nytt. Patetiskt.

En sluten tråd där vuxna diskuterar är klart lockande.
  • Philipsson
    Digestive skrev 2014-01-10 00:47:30 följande:
    Jaha? Det förringar inte faktumet att Sverigedemokraterna förvanskar fakta, förställer verkligheten och ljuger med meningen att skada människor intimt, skada deras anseende samt skada deras förutsättningar i livet. Ingen av de nämnda lögnarna skjuter så lågt.

Inte heller så att någon av de nämnda politikerna hålls vidare högt vilket som. Tenderar att inte hålla yrket politiker särskilt högt överhuvudtaget - då människans suveränitet - rent karskt om än utopiskt - anses ha företräde på samtliga plan.
    Du verkar ha svårt att inse att det är betydligt allvarligare att statsråd är korrupta på olika sätt, än att en och annan relativt obetydlig representant i den eller den kommunen, skriver nåt olämpligt på Twitter.

Sånt sker ju ständigt och jämt, fast tidningarna/gammelmedia tar inte upp det, undantaget när det handlar om Sd-företrädare. Då tar man upp det på Aktuellt t.o.m.

Jag kan sätta en slant på att innan du läste detta nu, kände du inte till att påläggskalven inom S, Kajsa Borgnäs, dotter till journalisten Lars Borgnäs, för ett par år sen åkte dit för att ha snott böcker för c:a en tusenlapp på ett varuhus!

Det var den politiska kärriären!

Togs det upp i Aktuellt eller i de stora tidningarna? Njet. Hade det tagits upp om det om det vore nån från Sd? Ja.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?