Anonym (Victoria) skrev 2014-01-10 08:45:35 följande:
Välkommen Alice :)
Låter som ett jättebra koncet du har hittat, men vad är Itrim för något? Är det måltidsersättningar? Har hört varumärket flera gånger men aldrig riktigt fattat vad det är

.
Jag har också märkt det där med att kroppstemperaturen höjts! Men det är ganska skönt nu när det är så burrigt väder ute tycker jag :)
Tack! Jo det känns rätt :)
Itrim är en lösning på alla plan. De har ett eget gym, coacher osv. Det man gör är att man går dit på en analys där de kollar vikt, fett- muskel- och vattenfördelning i kroppen, kondition och metabolism. Utifrån detta så sätter man ett mål, och binder sig till dem helst 1-2år för att viktnedgången ska hålla. Där bestämmer man även om man ska äta deras ersättningar eller vanlig mat enligt handfast-minus eller en kombination.
Samt mål att sätta upp. Hur många steg ska jag ta varje dag i form av vardagsmotion? Hur ska jag träna på gym? De två är standard. Sen kan man lägga till tre egna mål, som kan vara vad som helst. Vet en som satte som mål att hen skulle läsa i en bok 20min varje dag.
Man går på regelbundna hälsokontroller där de kollar upp allting igen och ser framstegen. Om man har guld- eller silvernivå, går man varannan vecka på ett gruppmöte där man jobbar med sin mentala nivå tillsammans med andra, ger varandra tips och stöd osv.
Så det är Itrim typ :)
Mja, jag har sjukt låg kroppstemp, så när man går upp 1,5°c så vill jag typ dö :P