Anonym (Victoria) skrev 2014-01-10 13:31:54 följande:
Wow, snacka om riktig take away

Det måste varit jättegott, älskar själv thaimat men att få riktig äkta thaimat, mums! Tycker du gjorde rätt som smakade :) Det viktigaste bevisade du ju för dig själv - att du inte behövde äta mer än det du smakade så du ska inte ha dåligt samvete tycker jag.
Det låter som ett riktigt bra koncept, men är det inte jättedyrt?! Du kommer bli den som får peppa igång oss andra sen om några veckor om vår motivation dalar ;)
Haha I know! Sjukt nice :D Nej, och för en gångs skulle så mår jag inte dåligt över det. Vilket är nice^^
Sjukt bra, men ja dyrt. Dock är det bannemig värt det. Att sätta ett pris på hälsa, det går inte riktigt. Tro mig, jag har varit på sjukhuset tillräckligt för att veta det, med svininfluensa hit, halsfluss dit, körtelfeber där och akut gastrit här.. :P Haha yay! ;D
Anonym (Victoria) skrev 2014-01-10 14:05:54 följande:
Nu måste jag få undan lite jobb här så jag kan kila och hämta lillkillen lite tidigare. Han sa häromdagen vid nattning "mamma, du gör nästan aldrig någonting med mig", det gjorde ont i hjärtat

Och visst, när jag tänkte efter så vissa dagar blir det mest matlagning, TV och sängen efter att man kommit hem :/ Så vi bestämde att vi ska hitta på något som han vill varje dag minst 30 min, vilket ju inte heller så mycket egentligen...
Usch vad jobbigt :( Hoppas det löser sig nu då! Tycker det lätt som en bra deal :)
Ha det sjukt bra!^^
Och jag måste ha ätit den mest oinspirerande lunchen på länge. Två korvar och en hop med ärtor och broccoli. Märks att huvudet behöver vila ._.