Anonym (Bettan) skrev 2014-01-10 13:36:08 följande:
Wow det är ju sjukt bra i sådana fall! "Lev" på det iaf, för då bliran mer taggad tycker jag:)
Jag väger ingenting av maten till den appen. Jag tar cirka / på måfå. Jobbar i butik så har väl ganska bra känsla på hur mkt saker väger och sådär. Tycker den är bra ( lifesum ) så jag kan hålla koll lite:)
Målet i helgen är att leva som jag gör på vardagen. Har jag mörk choklad hemma och jag blir sugen, så tar jag två bitar typ, och sen finns ju alltid gott te med en skvätt grädde i:)
Ska försöka planera upp hur maten ska se ut i helgen med, nog lättare att hålla sig till det då!
Haha tack, men är inte helt säker på om vågen talade sanning! Ska prova imorgon igen och se vad den säger. Får mig att tänka på askungens styvmor "Sepegel spegel på väggen där.." fast "vågen, vågen på golvet där, säg mig ärligt vad jag väger här"
Nu börjar jag nog bli eftermiddagstrött, ursäkta..
Just det, den mörka chokladen. Hittade ju sånt i skåpet förra helgen, ska lägga fram den ifall suget blir för stort. Vet inte hur gammal den är men det blir väl inte dåligt. Sen måste jag ju prova din "falska jordgubbsglass" du skrev om tidigare!
Tror det är bra att planera maten i helgen, borde nog jag också göra. Tror vi ska på utflykt imorgon, kan ju vara bra att ha middag hemma iallafall så att man inte kommer med p_i_z_z_a när man är trött och hungrig.