Anonym (Alice) skrev 2014-01-10 14:24:12 följande:
Haha I know! Sjukt nice :D Nej, och för en gångs skulle så mår jag inte dåligt över det. Vilket är nice^^
Sjukt bra, men ja dyrt. Dock är det bannemig värt det. Att sätta ett pris på hälsa, det går inte riktigt. Tro mig, jag har varit på sjukhuset tillräckligt för att veta det, med svininfluensa hit, halsfluss dit, körtelfeber där och akut gastrit här.. :P Haha yay! ;D
Usch vad jobbigt :( Hoppas det löser sig nu då! Tycker det lätt som en bra deal :)
Ha det sjukt bra!^^
Och jag måste ha ätit den mest oinspirerande lunchen på länge. Två korvar och en hop med ärtor och broccoli. Märks att huvudet behöver vila ._.
Haha, korv är ju gott :) Jag brukar försöka ha middagsrester kvar hemma, men finns det inte så blir det ju knepigt :/ Ibland kokar jag bara ägg då och gör en sallad med lite pasta eller ett knäckebröd till, men ibland är man ju liksom bara inte sugen. Ägg går för mig lite i perioder.
Det lät inte roligt med svininfluensa och allt! Hoppas att du håller dig frisk i fortsättningen! Usch, jag fick vattkoppor för några år sedan, INTE roligt heller! Sen smittade jag hela familjen, visade sig att varken jag eller sambon hade haft det! Sonen kom lindrigast undan.
Jag har sett reklam nu för Itrim på TV, verkar bra så du kommer fixa detta! Det bästa där måste ju vara att det är så kontinuerlig uppföljning, man kan inte bara strunta i det själv efter några veckor för man måste ju gå dit iallafall och då kan man bli motiverad på nytt.