Anonym (Victoria) skrev 2014-01-11 10:31:59 följande:
Hej Elin och jag vill också hälsa dig varmt välkommen till tråden! :)
Bra delmål du har satt upp! Om du gick ner så mycket förra gången när du ammade så kommer du säkert rasa en del i vikt p.g.a. det även denna gången! Sen låter du väldigt ambitiös tjejen! :) Jag har istället problem med att få arslet ut på promenad så jag får andas in er träningsglöd och motiveras.
Håller med om att det låter sjukt att det var så mycket folk en fredag på gymmet. När jag gick på gym brukade det vara fullt på måndagar, antagligen efter förmycket helgmys bland befolkningen
Riktigt starkt att stå emot allt gott! Jag kämpar här också då min sambo envisas med att alltid ha framförallt choklad hemma men ofta också ostbågar. Och massa glass och kanelbullar i frysen.... Men vi får peppa varandra om vi får svåra stunder att stå emot :)
Tack! :) Den här gången ammar jag inte pga en elak bröstinfektion och sjukhusvistelse. Mjölken sinade efter det. Hoppades på att amningen skulle hjälpa mig men jag ska klara det ändå!
Jag har en underbar kompis som peppar mig och släpar med mig till gymmet. Har fördelen att företaget jag jobbar på har ett stort träningscenter där alla anställda får träna gratis. Hur bra som helst! Det finns löpband, motionscyklar, crosstrainer, trappmaskin, massa olika pass, styrkemaskiner, fria vikter, pool, massagestolar, PT mot en liten kostnad osv. Är lite halvt sugen på att boka tid med en PT för att kunna få ut så mycket som möjligt av min träning.
Min sambo är väldigt förstående i att jag verkligen vill gå ner i vikt så han frågar innan han tar ett glas cola eller öppnar lite choklad. Rätt gulligt av honom.