Anonym (Jessica) skrev 2014-01-13 12:37:11 följande:
Herregud vad aktiva ni är här hela tiden. Jag kommer aldrig hinna med :)
Kommer försöka hänga här från stund till stund för att få tips och dela med mig utav min enorma vishet (höhöhö).
Rapport från veckan: Jag har varit sjukt duktig. Det enda onyttiga som slank ner var tre pepparkakor, och ja, en flaska vin ... men jag ersatte middagen med den. Osunt ur alla perspektiv utan kalorimässigt. Extra duktig i allt detta är att jag samtidigt avstår cigaretter (snus är min nya grej). Är sjukt stolt över mig.
Vågen stod i dag på 73,4. Det lilla kilot betyder ingenting, upp och ner ett kilo går man lätt. Om vågen visar 92 någonting näsa vecka ska jag fortsätta som en idiot tills jag når 69. Sedan får det vara stopp tror jag.
Viktoria: Läste jag 4 kilo (minnet är kort). Det är ju helt vansinnigt bra.
Det verkar som om det går bra för de flesta utav er. Helt grymt ju. Hoppas, hoppas att alla är lika grymma om en månad!
Idag ska jag ge mig iväg och köpa en matvåg, så att jag på allvar vet hur mycket det är jag får i mig.
Ja, jag säger detsamma, väldans vad aktivitet det är här men så kul! :)
Gud vad duktig du varit i helgen! Jag halkade dit ett par gånger, men i det stora hela är det en klar förbättring med tidigare helger. Och du, ett kilo är ändå ett kilo ;)
Jag håller tummarna för att du passerar 70-gränsen snart!! Vi får fortsätta peppa varandra så vi är lika motiverade om en månad :)
Det där med matvåg lät klokt. Velar fortfarande om jag ska börja med den appen, får se efter veckans vägning på fredag!