• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Victoria)
    Anonym (Alice) skrev 2014-01-13 22:50:29 följande:

Det är guld värt! Men 1,5 timme här kostar 490kr, vilket är ett rätt bra pris i min stad :) 

Ingen fara, förstår dig :P 

Haha, vi hade inte ens någon från början då vi firade utomlands :) 

Pinterest.com är som en moodboard online. Man skapar sina egna boards och "pinnar" länkar med bilder. Kan vara allt från kläder, till resemål, till recept, till inredning, till gadgets... you name it! Man blir addicted på 0sekunder...

Oj, ja det lät billigt för 1,5 h! Min sambo skulle också behöva sig en omgång, kanske får bli en liten present längre fram :)

Ahaa, ska kolla in det där stället :)
  • Anonym (Victoria)
    Anonym (Li) skrev 2014-01-13 23:14:08 följande:

Jag är också skåning ;)
    Haha, snart får vi hissa skånska flaggan i tråden

Ne, nu är det nog läggdags snart. Sambon sitter bredvid här i soffan och äter helnöt... men är faktiskt inte sugen -just nu iallafall, mätt på te. Staying strong!!

Godnatt på er alla!
  • Anonym (friskis och svettis)

Jag har varit sjuk i två veckor nu och vägde mig för någon dag sedan. Hamnade på 65, 7 kg, tidigare har det varit runt 68kg.. lär väl dock gå upp allt igen när jah blir frisk!

• Anonym (Alice)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-13 23:25:28 följande:
    Oj, ja det lät billigt för 1,5 h! Min sambo skulle också behöva sig en omgång, kanske får bli en liten present längre fram :)

Ahaa, ska kolla in det där stället :)

Det är det, speciellt med den kvaliteten... :) 

Gör det! Men på eget ansvar haha :D Skyll inte på mig när du är fast ;) 

Jag ska nog sova. Fruktansvärd huvudvärk. Som om någon står och petar direkt på hjärnan.... uh. 

Godnatt på er och ha en trevlig fortsatt kväll!:3

• Anonym (Victoria)
    Anonym (friskis och svettis) skrev 2014-01-13 23:32:21 följande:
    Jag har varit sjuk i två veckor nu och vägde mig för någon dag sedan. Hamnade på 65, 7 kg, tidigare har det varit runt 68kg.. lär väl dock gå upp allt igen när jah blir frisk!
    Oj, gud vad tråkigt :( Är du fortfarande sjuk? Hoppas att du kryar på dig snart då!
    Du får se det positivt med viktminskningen som bonus :) Tror inte du kommer gå upp allt sen igen om du fortsätter äta bra och träna :)
  • Anonym (Victoria)

Desamma Alice, godnatt! Och hoppas du vaknar upp pigg och klar i huvudet imorgon :) Jag ska också mot sängen strax känner jag!

• Anonym (Elin)

Aj! Jag har sån träningsvärk. Typ överallt utom i armarna. Gick dessutom en powerwalk på 4,6 km igår kväll. Om några timmar är det dags för gymmet. Var såååå nära att trycka i mig några After Eight igår men jag hejdade mig. Men jag är fortfarande bra sugen. :(

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-13 22:32:51 följande:
    Hej och välkommen mammakropp!

Tror du kommer nå ditt mål redan fram till sommaren om du kommer röra så mycket på dig!
    Duktigt med städningen idag också :)

Hittar du några goda salladsrecept får du gärna slänga in dem här!
    Vill testar lite nytt här hemma och ett recept på bönsalad som blivit oväntat populär /även hos barnen) är:
    Stora vita böner 
    röd paprika 
    gurka
    tomater
    rödlök 
    casynötter
    (isbergsallad/babyspenat) tager om jag haver ingridigenser även om barnen inte är så förtjusta i isberg annars så utesluter jag 

vinigrett:
    2msk olja
    1msk balsamvinäger
    0,5 pressad lime
    lite salt
    lite grovmald svertpeppar 
    lite spiskummin (sägs motverka bönernas gasbildande effekt)
    blanda ihop vinigretten och häll över salladen.  
  • Anonym (87,4)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-13 22:48:10 följande:
    Du, grattis till 84 kilo idag! :) Gud vad härligt, jag hoppas du får en underbar vistelse! Vad är det för väder där borta? Kom snö här idag, första snön, blev så paff när jag skulle ut på promenad!! Så det blev ingen... men maten har gått bra. Den där pizzan lät väldigt god och inte så onyttig, undrar om man kan göra något liknande hemma själv. Jag kommer heja på dig, tror du fixar denna veckan galant trots massor av frestelser!! :)

Tackar, det var precis den motivationen jag behövde för att håla motivationen på topp. Och det känns bra att ha lite support här, ska tänka på det när britterna börjat erbjuda sitt goda öl... Pizzan är superenkel,att göra, har gjort den hemma några gånger. Man behöver libanesiskt flatbröd, jag köper mitt på Willys. Sen gör man en pizza som vanligt brödet, min hade tomatsås, lök, feta och färsk spenat. Sen vek jag brödet på hälften, som om man gjorde en calzone, och gräddade i 5-6 minuter på 200 grader. Funkar bäst med toppings som inte behövde så mycket tid i ugnen för att bli varma.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (87,4) skrev 2014-01-14 08:16:05 följande:
    Tackar, det var precis den motivationen jag behövde för att håla motivationen på topp. Och det känns bra att ha lite support här, ska tänka på det när britterna börjat erbjuda sitt goda öl... Pizzan är superenkel,att göra, har gjort den hemma några gånger. Man behöver libanesiskt flatbröd, jag köper mitt på Willys. Sen gör man en pizza som vanligt brödet, min hade tomatsås, lök, feta och färsk spenat. Sen vek jag brödet på hälften, som om man gjorde en calzone, och gräddade i 5-6 minuter på 200 grader. Funkar bäst med toppings som inte behövde så mycket tid i ugnen för att bli varma.

Det där lät inte helt fel! Måste testa någon gång!
Svar på tråden Anonyma viktklubben