Anonym (Victoria) skrev 2014-01-13 22:48:10 följande:
Du, grattis till 84 kilo idag! :) Gud vad härligt, jag hoppas du får en underbar vistelse! Vad är det för väder där borta? Kom snö här idag, första snön, blev så paff när jag skulle ut på promenad!! Så det blev ingen... men maten har gått bra. Den där pizzan lät väldigt god och inte så onyttig, undrar om man kan göra något liknande hemma själv. Jag kommer heja på dig, tror du fixar denna veckan galant trots massor av frestelser!! :)
Tackar, det var precis den motivationen jag behövde för att håla motivationen på topp. Och det känns bra att ha lite support här, ska tänka på det när britterna börjat erbjuda sitt goda öl... Pizzan är superenkel,att göra, har gjort den hemma några gånger. Man behöver libanesiskt flatbröd, jag köper mitt på Willys. Sen gör man en pizza som vanligt brödet, min hade tomatsås, lök, feta och färsk spenat. Sen vek jag brödet på hälften, som om man gjorde en calzone, och gräddade i 5-6 minuter på 200 grader. Funkar bäst med toppings som inte behövde så mycket tid i ugnen för att bli varma.