Anonym (Elin) skrev 2014-01-15 07:11:16 följande:
Tjock rullstolskörare - Vilken grym viktnedgång sen September! Jag tror absolut att du kommer att rasa i vikt om du håller dig till de kalorier/dag du bör äta.
Det var någon som eftersökte stegräknare. Hittade en på Sportamore som kostar 179 kr. Kan det vara ngt? De har även fri frakt.
www.sportamore.se/m/produkt/silva-ex-plus-uniDen är samma som iTrim säljer! Superbra :)
Anonym (87,4) skrev 2014-01-15 08:47:27 följande:
God morgon från England! Konferensen fortsätter. Gårdagen gick ganska bra, jag hann till och med jogga 25-30 min innan middagen. Middagen var en vegetariskt hamburgare och pommes frites så klart (det var typ nyttigaste alternativet).. Det var ingen stor portion så jag har inte så dåligt samvete. Drack ingen alkohol men drack två ginger beer som är typ ingefärsdricka. Inte så söt men har så klart socker i sig. Bara så trist att äta när man har typ vatten eller läsk att välja på när alla andra dricker öl och vin. Men å andra sidans inget av alla sötsaker de lastade fram och lunchen var grillad kyckling utan skinn, sallad, bönor och keso så jag hoppas jag inte hamnade alltför fel.
Grymt! :)
Nu är jag nere på 77,9 iaf :) Så det går framåt. Fruktansvärd träningsvärk sen igår i bröstmusklerna och sidomusklerna i magen... Sköönt^^