Anonym (Victoria) skrev 2014-01-16 18:36:45 följande:
Godkväll!
Är ruskigt trött och middagen har precis avslutats, blev tortillas så inte världens bästa.... Undrar om jag åt förmycket för nu mår jag nästan illa :( Skippade dock tortillabrödet (efter alla upplysningar här!) och tog några nachos istället, kanske 8 st. Sen blev det massa grönsaker, tacofärs, en halv avokado, kvarg och tacosås.. Får se vad vågen visar imorgon, är glad om jag lyckats att inte gå upp något!!
Sambon är på styrelsemöte, får se om vi får en "av oss" inröstade i styrelsen så att vi kan få lite insyn (vi är en väldigt liten förening). De ville inte självmant gå med på detta så nog ligger det en hund begraven här. De har förmodligen kört vår tidigare så fina ekonomi i botten

Usch, ska inte pladdra om det här, men man blir så upprörd. Min hjärna känns kokfärdig.
Var och fikade med en väninna i eftermiddags, det var trevligt! Tog en kopp kaffe bara utan kaka.
Alice: Jag tror du kommer ner till 74 ganska snart, du verkar ha flyt nu! :) Det är ju inte långt kvar iallafall! Hur gamla är ni andra då? :) Jag är 28 själv men känner mig ofta som 20 fortfarande
Elin: Känns det bättre nu på kvällen? Usch, hela denna veckan har jag känt sådär, har inte orkat kämpa mycket alls och det har åkt ner ditten och datten :( Men vi klarar detta! Imorgon är en ny dag och jag hoppas du känner piggare då. Grönt te brukar hjälpa mig, att krypa ner i soffan med en varm kopp:)
Tycker ändå du klarade av middagen bra! :) Har en kyckling "lasagne" i ugnen (skivad zucchini istället för pasta) som blir kvällens middag :3
Ah, håller tummarna för er då!;)
Jomen det känns som att det är fullt möjligt! :D Och inom rätt snar framtid^^
Jag är 21, därav min fanatism av smileys ;)