• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Li)

Nya tag! -efter en vecka med dåligt engagemang från min sida.

Börjar morgonen med en kopp grönt te. Sen blir det väldigt proteinrik mat och mycket grönsaker i fortsättningen! Ser framemot att väga mina 65 kg och framförallt bli smalare, (cm är viktigare än kg :). ).

Jag har känt att det varit TRÅKIGT att äta 5-6 mål om dagen och jag måste det för att slippa sötsug . Men nu blir det bättre planering så kommer det gå kanon :).

• Anonym (Li)

Frukosten bestod av kyckling och en liten klick bea-sås;). Gott som tusan och runt 200 kalorier :). Mycket protein och noll kolhydrater. Nu jävlar ska jag ner 0,5-1 kg till tisdag !

• Anonym (Li)

Jag igen ;0. Jag kommer äta kolhydrater, men av "bra" sort . Jag tänker även testa utesluta gluten. Tror jag kommer må bättre av det.

• Anonym (Alice)
    Anonym (Li) skrev 2014-02-06 07:41:58 följande:
    Frukosten bestod av kyckling och en liten klick bea-sås;). Gott som tusan och runt 200 kalorier :). Mycket protein och noll kolhydrater. Nu jävlar ska jag ner 0,5-1 kg till tisdag !

Haha det är rätta takten! ;) Kör hårt!

Sjukt svullen, undrar om jag inte har någon liten infektion i kroppen som ligger och motarbetas.. Var sjukt uppblåst efter helgen, och ligger idag på 75.2 igen...  
    Så dricka massa vatten, fortsätta äta bra och gå mina steg nu så ska jag förbi det där 75sträcket! Det bara ska bli så!

I övrigt ska jag klippa mig idag, känner för en förändring även där haha ^^

• Anonym (mammakropp)

Igår hade jag nog sämsta dagen under hela denna perioden. Blev både bullar, glass och mindre steg än vanligt. Jaja idag är det nya tag som gäller. Ska köra lite övningar från nyblivna mammor boken har jag tänkt och så ska det städas.  

• Anonym (Alice)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-02-06 07:55:48 följande:
    Igår hade jag nog sämsta dagen under hela denna perioden. Blev både bullar, glass och mindre steg än vanligt. Jaja idag är det nya tag som gäller. Ska köra lite övningar från nyblivna mammor boken har jag tänkt och så ska det städas.  
    Älta inte för mycket, utan kör på idag på den nivå du vill ha det! :) Man kan inte vara perfekt och klara allt hela tiden..
  • Anonym (87,4)

För mig har det äntligen lossnat och kroppen verkar ha hittat balansen efter influensan. Tappade ett kilo från i går morse bara så där. Så nu är jag nog nere på normalvikt igen efter helvetesveckan. Får se om det hinner bli ett minus till på måndag. I helgen blir det förresten födelsedagsfest hos kompisar som alltid bjuder på mycket mat och alltid onyttigt. De är typerna som alltid bjuder på drivor med olika chips och kakor och godis. I vanliga tider jättetrevligt, men inte nu när jag vet hur illa det kan gå... Men det ska nog gå bra att hålla fingrarna borta, känns som jag har byggt upp ett rätt bra motstånd nu. Och att tacka nej till alkohol blir lätt, det är det sista jag vill ha efter den här veckan....

• Anonym (Bettan)
    Anonym (Li) skrev 2014-02-06 07:41:58 följande:

Min favvo:D dock inte testat till frukost ännu. Vilken bea sås har du?

Kommer du säkerligen fixa galant till tisdag!
  • Anonym (Li)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-02-06 10:06:52 följande:
    Min favvo:D dock inte testat till frukost ännu. Vilken bea sås har du?

Kommer du säkerligen fixa galant till tisdag!

En liten flaska som jag tror heter Rydbergs. Det var verkligen gott till frukost. Är så trött på alla "vanliga" frukostar..
  • Anonym (mammakropp)
    Anonym (Alice) skrev 2014-02-06 08:35:38 följande:
    Älta inte för mycket, utan kör på idag på den nivå du vill ha det! :) Man kan inte vara perfekt och klara allt hela tiden..
    Har valt att gå vidare. Förstod tidigt att det skulle "skita sig" igår och väljer att se att tidigare hade det blivit ännu värre. Fler bullar och mer glass så nu ser vi det posetiva i det hela och kör vidare mot nya mål. 
Svar på tråden Anonyma viktklubben