• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (mammakropp)

Tidig morgon idag. Måndag och veckoinvägning så fortsätter på min lilla "tabell" 

Startvikt    V1 V2  V3        V4         V5      V6        V7
    ca63kg       -    -    62,7kg  61,9kg  61,6kg  60,8kg 60,7kg

Nergång men verkligen ingen stor nergång denna vecka. Tycker dock jag har gjort av med lite av bilringarna iaf känns det så och det är ju positivt. Sen tror jag att jag har börjat process lägga på mig vatten för kommande mens (som borde komma denna vecka). 

• Anonym (Elin)

Mammakropp, även om det går sakta så går det åt rätt håll! Toppen ju!

• Anonym (Elin)

Här har vi blivit förkylda. Stora tjejen är snorig och har hosta, lilla tjejen är snorig och jag har ont i halsen. Bläää! Så typiskt när jag börjar få rutin på träningen och när jag börjar förbättra mina prestationer.

• Anonym (Alice)

Har fuskat hela helgen. Så har inte hänt någonting. Och nu tror jag att en förkylning är på G.

• Anonym (87,4)

Här bekväm det en liten nedgång till 80,7 vilket är 7 hg sen förra veckan. Inte dåligt så klart men jag började ju vänja mig vid minus ett kg varje vecka....

• Anonym (mammakropp)

Jag tänker allt som är minus är bra. Köpte en ordentlig tränings bh som månadsbelöning. Dyr var den men hatar verkligen när det studsar så illa att det har varit min gamla ursäkt till att inte träna. Köpte även en omgång med riktiga träningskläder och för första gången på länge hade jag en men detta är inte så illa upplevelse i provrummet. Kändes som det går åt rätt håll och att detta inte är oövervinligt.  

• Anonym (Elin)

Mammakropp, du tänker helt rätt! En bra sport-bh är viktigt för att lyckas med sin träning tror jag. Jag älskar mina så mkt att jag nästan slutat använda vanligt bh.

• Anonym (Elin)

Inatt sov jag som en klubbad säl så jag känner mig mkt piggare idag! Inget halsont längre, bara lite snorig. Tänkte försöka mig på ett lätt träningspass imorgon och hoppas på att min kropp orkar.

Sambon hade förövrigt väldigt svårt att gå igår. Jag kanske var lite för hård mot honom på gymmet i söndags...

• Anonym (Alice)

Alltså är så sjukt låg då jag känner hur förkylningen börjar, sakta, sakta att ta över kroppen. Hela världen känns tung och jobbig. Men jag har iaf inte gått upp i vikt efter helgen, vilket är skönt. Dock känns det inte som att jag kan kämpa ner det där gyllene kilot som krävs för bmi 25. Så blir less. 

• Anonym (87,4)
    Anonym (Alice) skrev 2014-02-11 14:08:30 följande:
    Alltså är så sjukt låg då jag känner hur förkylningen börjar, sakta, sakta att ta över kroppen. Hela världen känns tung och jobbig. Men jag har iaf inte gått upp i vikt efter helgen, vilket är skönt. Dock känns det inte som att jag kan kämpa ner det där gyllene kilot som krävs för bmi 25. Så blir less. 

Trist med förkylning! Det känns som man kastar bort värdefulla dagar då man kunde träna istället! Jag tog mig ut för en kort joggtur i går för första gången på nästan två veckor efter influensan.
Svar på tråden Anonyma viktklubben