• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Alice)
    Anonym (87,4) skrev 2014-02-11 14:23:45 följande:

Trist med förkylning! Det känns som man kastar bort värdefulla dagar då man kunde träna istället! Jag tog mig ut för en kort joggtur i går för första gången på nästan två veckor efter influensan.
    Verkligen! Sjukt frustrerad. 
  • Anonym (IA)

Förkylt här också. Vågen har visat 73,8 i några dar, men det är i alkaliska fall ett kilo mindre än förra veckovägningen, så det är nog bra. Har nog inte varit under 73 sen jag blev gravid, och sonen är tio år nu. Så den gränsen räknar jag med att den blir seg. Nån som har koll på det här med hela linfrön förresten? Linfrö innehåller ju massor med kalorier, men tar kroppen upp dem om linfröna inte är krossade?

• Anonym (87,4)

Bah, jag trillade dit i kväll. Jag är på tjänsteresa så jag måste äta på restaurang och i dag var jag på vapiano och jag var så jäkla hungrig att jag inte kunde stå emot deras goda pizza som tyvärr var mycket flottigare än vad jag mindes. Nu önskar jag att jag tagit en pasta eller risotto istället. Pizzan var minst 1000 kcal. Får bara hoppas det inte syns allt för mycket på måndag. Jag har i alla fall skött mig resten av dagen med bara yoghurt och müsli till frukost och en sallad med kikärtor och couscous till lunch.

• Anonym (Zefira)

Just nu äter jag det jag känner för då jag i helgen drabbades av njursten och blev opererad. Inför operationen så var jag tvungen att fasta så var utan mat och dryck i måååånga timmar. 

• Anonym (87,4)
    Anonym (Zefira) skrev 2014-02-11 20:31:39 följande:
    Just nu äter jag det jag känner för då jag i helgen drabbades av njursten och blev opererad. Inför operationen så var jag tvungen att fasta så var utan mat och dryck i måååånga timmar. 

Usch vad tråkigt! Hoppas du kryar på dig snart. Och det är klart när man går igenom något sådant får man äta det kroppen vill ha.
  • Anonym (Elin)

Just nu är jag lite smågrinig. Skulle upp och iväg för att träna kl 6 när gymmet öppnar. Hittade dock löss i äldsta dotterns hår igår kväll, har suttit lapp uppe på förskolan i två veckor men inte förrän nu har det brutit ut på henne. Så det blev två timmar avlusning på henne igår kväll. Sen tog jag mitt hår oxå, hade iofs inga men det kröp i hela mig. Kom inte i säng förrän vid 23. Sen vaknade stora tjejen vid fem av att hon var täppt i näsan, sen kliade det i skallen så jag gick igenom allt hår igen utan att hitta något och nu har jag precis matat lilla tjejen... Får ta och träna ikväll ist även fast det är grismycket folk på gymmet då.

• Anonym (Alice)
    Anonym (Elin) skrev 2014-02-12 06:41:03 följande:
    Just nu är jag lite smågrinig. Skulle upp och iväg för att träna kl 6 när gymmet öppnar. Hittade dock löss i äldsta dotterns hår igår kväll, har suttit lapp uppe på förskolan i två veckor men inte förrän nu har det brutit ut på henne. Så det blev två timmar avlusning på henne igår kväll. Sen tog jag mitt hår oxå, hade iofs inga men det kröp i hela mig. Kom inte i säng förrän vid 23. Sen vaknade stora tjejen vid fem av att hon var täppt i näsan, sen kliade det i skallen så jag gick igenom allt hår igen utan att hitta något och nu har jag precis matat lilla tjejen... Får ta och träna ikväll ist även fast det är grismycket folk på gymmet då.
    Herregud vilken natt, var snäll mot dig själv idag! 

Jag själv har verkligen utvecklat en förkylning. Hela svalget är uppsvullet och äckligt. Så mjehäää.
  • Anonym (Bettan)

Verkar som att många är / har varit sjuka här, så tråkigt! Hoppas att ni allihopa mår bra snart!

Själv så har jag inte åkt på någon förkylning eller så ännu *peppar peppar* men jag har haft väldigt dåliga dagar. Har tänkt varje kväll att imorgon, och sen lever jag bra hela dagen men åker dit på typ nya Marabou chokladen. Så dumt! Men äter bra resten sv dagen men är hungrig jämt.. Får nog lägga till något mellanmål.

Har inte vågat väga mig på nån vecka, men nu gjorde jag det och den visade 74 kg, så gått ner 0,5 kg. Det var lättande.

Idag har jag iaf bokat ett pass och en promenad med en jobbarkompis, så idag finns det inga ursäkter.

Ha en fin dag allihopa!

• Anonym (Elin)

Skjut mig! Tänkte ta en lång pw med barnvagnen nu på dagen men så ringde de från dagis och de hade hittat något lusägg i håret på dottern. Rynkar på näsan Buuuu! Nu har jag gått igenom håret igen och hittade 4-5 ägg till. Bläää! Så ni kan ju gissa vad jag kommer att roa mig med till och från idag. Jag vill ha kväll nu så att jag kan åka till gymmet!

• Anonym (Bettan)
    Anonym (Elin) skrev 2014-02-12 10:25:56 följande:

Skjut mig! Tänkte ta en lång pw med barnvagnen nu på dagen men så ringde de från dagis och de hade hittat något lusägg i håret på dottern. Rynkar på näsan Buuuu! Nu har jag gått igenom håret igen och hittade 4-5 ägg till. Bläää! Så ni kan ju gissa vad jag kommer att roa mig med till och från idag. Jag vill ha kväll nu så att jag kan åka till gymmet!

Amen nej, fy farao vilken otur!

Hoppas att de små otäcka krypen försvinner för gott nu!

Och att du kan gå till gymmet ikväll! Kanske kan du få ut din aggression på lössen där ikväll, så blir det ett jäkla bra pass!
Svar på tråden Anonyma viktklubben