• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Zefira)
    Anonym (87,4) skrev 2014-02-11 20:47:40 följande:

Usch vad tråkigt! Hoppas du kryar på dig snart. Och det är klart när man går igenom något sådant får man äta det kroppen vill ha.
    Tack! Solig
  • Anonym (Elin)

Fick äntligen hem boken "Träning för nyblivna mammor" och tänkte börja göra några av övningarna men jag hittar inte min ork. Det har inte hänt något på vågen för min del men däremot så har jag tappat runt midjan. Nu är det totalt 7 cm som försvunnit.

• Anonym (mammakropp)

Var så sugen på ett träningspass idag men det hanns inte med. Har sprungit runt i butiker och zick-zackat mig fram barnvagnen så har väll avlagt ett antal steg iaf. Se om jag hinner med och köra ett pass imorgon eller och stora killens hesa halls utvecklar sig till en vab krävande förkylning. Håller tummana för i helgen är vi bortbjudna på fest (och ska sova borta) så vill hellst inte ligga efter redan innan helgen. 

• Anonym (Elin)

Jag fick till ett hyfsat konditionspass igår. Var alldeles för mycket folk vid maskinerna för att kunna köra fullt ut på någon specifik muskelgrupp. Tänkte försöka härda ut februari och har det inte minskat med folk efter det blir det något annat gym. Finns ett nytt gym på rätt sida av stan som inte kostar allt för mycket och tydligen är rätt bra, brorsan ska börja träna där och han har gått idrottsledarutbildning i gymnasiet, spelar rugby i A-laget och är utbildad snowboardinstruktör så han har rätt bra koll på hur man ska träna och vad man ska träna. Vore grymt om jag kunde börja träna med honom!

Nu sitter jag och väntar på svärmor som ska passa lillskrutt en stund medan jag tränar. Hon var så tacksam över att hon fick äran att passa skruttan i söndags så sambon frågade om hon hade en stund över idag oxå. 

Tycker om "före och efter bilder". Är långt ifrån klar men när man själv tycker att det inte händer något så får man svart på vitt att det faktiskt gör det.

• Anonym (87,4)

Elin, snyggt jobbat! Det syns verkligen jättemycket! Jag ångrar att jag inte tog en sådan före bild, jag har bara bilden på när jag försöka klämma mig in i mina "smal" jeans. Får väl mäta midjemåttet istället.

• Anonym (87,4)

Förresten, blir ni extra hungriga dagarna innan mens? Jag ska ha mens om knappt en vecka och har varit så extremt extra hungrig i tre dagar och det var samma sak förra månaden. Svårt att veta om hungern är ett tecken på att man verkligen behöver äta lite extra eller bara inbillad.

• Anonym (Alice)
    IIIIIK, idag har det hänt saker på vågen!!! 74..5Kg, 0.5kg från BMI 25!!! Helt sjukt. Jag som knappt orkat röra på mig och ätit rätt fel (om än inte åt helvete). Kan inte riktigt fatta det.  Däremot har jag fått mellanblödningar de två senaste cyklerna, brukar aldrig få det, så undrar om det hänger ihop med viktnedgången? Att hormonerna är håller på att få en ny balans eller något? Ska till UM imorgon så får väl prata med dem då^^

(Elin):

Vad duktig du är och nice med bilderna!!! :) På mig syns det mest i ansiktet, vilket jag är glad över, såg riktigt rund ut innan. 
  • Anonym (mammakropp)

Elin visst har det hänt grejer. 

Här tyckte väll högre makter att vi inte skulle få komma fritt genom vabrari så är väll kört med träning för min del idag. Ska försöka packa ner barnen i syskonvagnen och promenera ner till centrum för lite måste bli gjort idag ärenden. 

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (87,4) skrev 2014-02-13 08:49:58 följande:
    Förresten, blir ni extra hungriga dagarna innan mens? Jag ska ha mens om knappt en vecka och har varit så extremt extra hungrig i tre dagar och det var samma sak förra månaden. Svårt att veta om hungern är ett tecken på att man verkligen behöver äta lite extra eller bara inbillad.
    Jag brukar få ett extremt småäta behov. Sen tycker jag dock att jag har fått ett extremt (dåligt) pms humör undrar om det har med viktnedgången att göra eller det är såhär det kan bli efter barnafödande. Kan dock inte minnas att jag blev såhär efter första barnet. 
  • Anonym (Bettan)

Mycket bra jobba Elin! Vilken skillnad!

87,4; jo tack, jag skulle kunna äta allt som finns hemma just dom dagarna!

Svar på tråden Anonyma viktklubben