Anonym (IA) skrev 2014-02-15 21:49:05 följande:
Jag har märkt senaste veckan att mina tidigare så tajta byxor börjat hänga lite i baken, så idag efter duschen var jag tvungen att prova mina gamla finbyxor som jag sparat i tolv, tretton år, med tanken att NÅN gång ska jag kunna ha dem igen. Såna där riktiga favoritbyxor som jag tyckt så mycket om att jag inte kunnat skiljas från dem, trots att de bara legat i garderoben i så många år. Trodde inte att jag skulle rymmas i dem, men var nyfiken på om jag skulle få dem över rumpan eller ej. Döm om min förvåning när det till och med gick att knäppa knappen! Förvisso fortfarande så tajta att jag inte riktigt tordes röra mig för häftigt för att inte riskera att spräcka nån söm, men ändå! Så nu är nästa mål satt. Till midsommar ska jag ha de där byxorna! Med rörelsefrihet då... :)
Grattis vad kul!!!
Jag har varit väldigt otaggad i en -två veckor, men känner att det måste bli bättring. Vill ju verkligen gå ner i vikt! Jag ska börja bli strikt och verkligen skriva upp allt jag äter igen :). Nya tag i morgon (vill inte vänta till måndag) :).
Dock blir det ingen träning på några dagar då jag är väldigt förkyld :((.
Men jag har iaf letat upp lite tabata på youtube och längtar till jag kan testa på det!
Ps. Jag har ändå gått ner LITE fast jag slarvat MYCKET, väger nu 73,6!!!! Ds.