• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Stor.)

I morse skrek inte min våg err längre utan jag kunde väga mig på den.
    Nu väger jag 181.4 kg o har gått ner minst 19 kg sen början av jan.
    Hade tänkt att inte träna idag, har ont precis överallt o har svårt att gå, men det blir iaf en stund på crossen o ev ska jag prova o se om jag kan sitta på träningscykeln. Det är minst 10 sen sist.

• Gladen
    Anonym (Stor.) skrev 2014-03-26 08:06:36 följande:

Hade tänkt att inte träna idag, har ont precis överallt o har svårt att gå, men det blir iaf en stund på crossen o ev ska jag prova o se om jag kan sitta på träningscykeln. Det är minst 10 sen sist.

Bra jobbat!! :)
  • Anonym (Stor.)
    Gladen skrev 2014-03-26 08:07:57 följande:

Bra jobbat!! :)
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Bettan)

Vad härligt! Bra jobbat!!
  • Anonym (mammakropp)
    Jätte bra jobbat. Med stormsteg mot nya möjligheter och ett rörligare liv. Tycker du ska känna dig stolt över dig själv. 
  • Anonym (IA)
    I morse skrek inte min våg err längre utan jag kunde väga mig på den. Nu väger jag 181.4 kg o har gått ner minst 19 kg sen början av jan. Hade tänkt att inte träna idag, har ont precis överallt o har svårt att gå, men det blir iaf en stund på crossen o ev ska jag prova o se om jag kan sitta på träningscykeln. Det är minst 10 sen sist.

Wow, det måste kännas fantastiskt! Grymt bra jobbat! Det är säkert jättebra att kunna variera träningen, så jag håller tummarna att det funkar med träningscykeln.
  • Anonym (Elin)

Vad kul att läsa! Härligt jobbat och fortsätt att kämpa!
  • Anonym (Elin)

Skulle träna med min "träningskompis" idag. Hon som frågade så jag fixade barnvakt. Vanligtvis tränar jag innan sambon åker till jobbet. Hur som helst, fick ett sms imorse och hon var sjuk. Fjärde gången som hon ställer in på kort tid... Lagom roligt. Så istället för att träna med henne i framtiden så bokade jag in första tiden med en PT! Jag valde INTE hunken. Haha! Ska bli intressant att se om det ger bättre resultat med en PT.

• Anonym (Bettan)
    Anonym (Elin) skrev 2014-03-26 11:45:43 följande:

Skulle träna med min "träningskompis" idag. Hon som frågade så jag fixade barnvakt. Vanligtvis tränar jag innan sambon åker till jobbet. Hur som helst, fick ett sms imorse och hon var sjuk. Fjärde gången som hon ställer in på kort tid... Lagom roligt. Så istället för att träna med henne i framtiden så bokade jag in första tiden med en PT! Jag valde INTE hunken. Haha! Ska bli intressant att se om det ger bättre resultat med en PT.

Vad bra att du gjorde något positivt utav det och fixade pt timmar! Helt rätt sak att unna sig ju! Berätta gärna hur det var! :)
Svar på tråden Anonyma viktklubben