Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

BF Oktober 2014

Hej, får jag också hänga här? :) Plussade också idag! Lycka! Bf 20/10. Men min cykel är lite oregelbunden, så det kan nog ändras Stort grattis till alla plus/bebisar!

• MissLis

Nä, vårt tredje Men det känns lika spännande nu som för 7 år sedan med den första

Längtan88 skrev 2014-02-14 23:13:21 följande:
    Grattis :D:D Är det första barnet?:)

• MissLis
    Singoalla78 skrev 2014-02-15 11:15:32 följande:
    hehehe, jaa tårar sprutade på både mig å min fästman, ja exakt, man ser ett litet knytte, å hon sa det att när hjärtat slår så fint så är risken för mf mkt liten :) Nu hoppas jag bara att d närmsta veckorna ska rusa iväg ;)

Förra gången jag var gravid fick jag också ett tidigt vaginalt UL och det var otroligt häftigt! Att den lilla pricken hade ett pickande hjärta som slog starkt. Det glömmer jag aldrig Jätteroligt för er!
  • MissLis
    MIKD skrev 2014-02-15 23:49:47 följande:
    ååå va glad jag blir när ni skriver så!! Ska köpa mig ett CB digitalt imorgon!! Om nu apoteket har öppet :D Känns som att dom är mer definitiva?

Stort grattis!! Jag vill också testa med CB digital. Hur pålitliga är testen som visar veckor?
  • MissLis

Jag känner inte alls så mycket och är i vecka 5. Vill också ha molvärk och sånt!

• MissLis
    karpas skrev 2014-02-16 18:23:07 följande:
    Läser att många mår illa och spyr. Jag har inte mått illa med någon av mina tre tjejer. Verkar vara lugnt nu också så det är nog en fjärde tjej i magen Har ni haft någon skillnad på pojk och flick graviditeter?

Mådde sämre med pojken än flickan
  • MissLis
    joma2 skrev 2014-02-16 22:44:52 följande:
    Hej alla! STORT GRATTIS till era graviditeter  Hoppas jag kan hänga på här i tråden. Jag plussade för några dagar sedan och kunde inte tro mina ögon!!! Först nu börjar det sjunka in att jag... faktiskt jag, har ett liv inom mig! Vilken lycka, en ren och sprudlande lycka helt enkelt Det som gnager mig är jag inte är helt säker på hur långt gången jag är pga väldigt oregelbunden mens... Sista mensen hade jag runt julafton så BM tror jag går in i vecka 8 nu. Tyvärr måste jag vänta till den 27/2 för ett första möte/inskrivning. Någon mer än jag som oroar sig för att det underbara lilla livet inte ska få stanna kvar..? Det är ju trots allt en osäker period i början

Jag är också orolig! =/ Förra graviditeten kollade jag på pappret efter varje toabesök. Lovade mig själv att inte göra det om jag blev gravid igen... Men gissa vad jag gör?
Svar på tråden BF Oktober 2014