Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

BF Oktober 2014

Stort grattis själv förresten!!

joma2 skrev 2014-02-16 22:44:52 följande:
    Hej alla! STORT GRATTIS till era graviditeter  Hoppas jag kan hänga på här i tråden. Jag plussade för några dagar sedan och kunde inte tro mina ögon!!! Först nu börjar det sjunka in att jag... faktiskt jag, har ett liv inom mig! Vilken lycka, en ren och sprudlande lycka helt enkelt Det som gnager mig är jag inte är helt säker på hur långt gången jag är pga väldigt oregelbunden mens... Sista mensen hade jag runt julafton så BM tror jag går in i vecka 8 nu. Tyvärr måste jag vänta till den 27/2 för ett första möte/inskrivning. Någon mer än jag som oroar sig för att det underbara lilla livet inte ska få stanna kvar..? Det är ju trots allt en osäker period i början

• MissLis
    testosteran skrev 2014-02-16 20:57:57 följande:
    Hej hej! Är i v 5+0 idag och har bf 19/9. Blir vår tredje och jag känner ingenting förutom trött, torra läppar och gasig ;) har en av varje sedan tidigare och mådde lika med båda förutom att med dottern var jag supervarm och var sugen på sött, sonen frös jag hela graviditeten och var sugen på chips och pommes . Väldigt lustigt :) får se denna gång! Kände på mig med båda innan de kom så får se nu! Blir kul att få i oktober! :)

Hej! Vad roligt, jag väntar också vår lilla trea och känner ingenting Dessutom har jag bf 20/10 Välkommen till tråden!
  • MissLis
    Knitting Angel: vill du vara snäll och lägga både bildtråden och bf-tråden i trådstarten? Så de är lätta att hitta igen när man vill Glad
  • MissLis
    MIKD skrev 2014-02-17 15:41:18 följande:
    BF lista September 29 c0ockiee, Tumba (Stockholm) Oktober  1 SC11, andra barnet,  1 jojjan, 33år, andra barnet, Mammatillnoah andra barnet 2 Knitting Angel, 27 år, andra barnet, Eslöv (Skåne)  2 Tingeling,  2 KossanMuu, 27 år, tredje barnet, Malmö  2 mymmlan, andra barnet  2 unicorn, 25 år, första barnet,  2 ÄppelPeppel,  3 Irmeline, 30+, andra barnet, Uppsala  3 SysterAnna, 25 år, Göteborg  3 Sicilien, 30 år, andra barnet,  4  5 L1977, tredje barnet,  5 Emma90, 24 år, första barnet, Malmö  6 Lillium, andra barnet  7  8 Kroa, andra barnet (dotter född 31 maj 2013 innan), 21 år, Skaraborg  16 Krupskaja, 27 år, andra barnet 19 Elsasmama, 34 år, andra barnet, södra Dalarna 20 MIKD, 23 år, första barnet, Dalarna 26 Annie24, andra barnet (son född 7/6-12), 24 år, 2 mil från Malmö

Har fixat en annan tråd för bf-listan, så den blir lätt att hitta igen www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • MissLis
    Sara84 skrev 2014-02-17 12:55:05 följande:
    Nu känner jag mig orolig.. Tog ett CB digital alldeles nyss som visade "Gravid 2-3". Jag borde enligt mina beräkningar, då jag gick in i vecka 7 idag ha gått "3+" . Bör jag vara orolig?

Samma sak för mig! Jag blev paff när testet visade 1-2 veckor och inte 2-3.
  • MissLis
    testosteran skrev 2014-02-17 16:32:10 följande:
    Jag var på ett vul med en kompis för några veckor sedan och hade då en manlig läkare då det blev akut och han verkligen dumförklarade digitalt graviditetstest med veckoindikator då alla kvinnor h. olika halt i olika stadium. De kan ge ett ungefär men man kan inte lita på dom utan ett vul eller ul är det enda säkra sättet att veta. Så försök inte tänka på det så mycket även fast det är svårt för visar testet gravid så är ni det oavsett veckor! :) Jag har bf 19 oktober, 3e barnet och är 29 år. 4e försöket! Om någon vill skriva in mig vore det toppen! :)

Tack för det inlägget! Jag är också 29 och väntar mitt tredje barn 20 oktober
  • MissLis

Ikväll har det börja spänna och dra i magen. Kul med ett tecken att jag inte drömt allt

Svar på tråden BF Oktober 2014