Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis
    choklaa skrev 2014-02-19 06:56:26 följande:
    Angående CB digitala grantest: i förgår vida den 2-3 veckor och i dag 3+ så nu lättade oron hos mig. Då jag ej har några symtom förutom svagt ont i bröstvårtorna.

Det är mitt enda symptom också! Kanske lite trött. Väldigt olikt de två andra graviditeterna. Funderar på om jag också ska köpa ett nytt sånt där test...
    Lillium skrev 2014-02-19 08:10:00 följande:
    Ska på vul om ca en timme och är sååå nervös hoppas att allt ska se bra ut, räknar efter ägglossningen och bör vara i 7+2 idag.

Håller tummarna!!
  • MissLis
    joma2 skrev 2014-02-19 09:22:33 följande:

Samma här! Trött på dagarna och sömnlös på nätterna. Varför!?
  • MissLis
    ylva12 skrev 2014-02-19 10:03:10 följande:
    De såg inga hjärtslag på VUL idag:(. Sa jag var i 6+6 och att det var för litet för att se något. Jag ska tillbaka på torsdag nästa vecka för de gör egentligen inte VUL föraren efter 8 hela veckor eftersom det är osäkert om man ser hjärtat innan. Men jag har inte mycket hopp kvar. Tycker det verkar som om de flesta ser i vecka 7, så tror mest det är deras rutiner att inte säga något innan även om det inte är troligt att embryot lever. Väntar nu på att börja blöda....

Hoppas hoppas det syns något på torsdag nästa vecka! {#emotions_dlg.flower}
  • MissLis
    Tamara skrev 2014-02-19 10:04:13 följande:
    Har varit på VUL idag på morgonen. Fick se ett tickande hjärta och längden stämde exakt med ägglossningen, 7+2 idag så jag följer veckorna i den faktiska almanackan precis, byter v på måndagar och är i den vecka det är. Läkaren skrev ut lergigan comp mot illamåendet och kräkandet.

Vilken lättnad! Skönt! Och vad roligt för dig!
  • MissLis

Vilket stort misstag jag gjort!
    Har suttit och googlat symptom vecka 6 och jag känner mig så deppad. Har bara onda/ömma bröst, ingen växtvärk/molvärk.

De två förra graviditeterna har jag mått illa och knappt klarat av lukter. Men nu mår jag inte illa alls... Gråter
    Helt galet att jag kan sakna illamåendet!

• MissLis
    mammasusan skrev 2014-02-19 12:19:06 följande:

Man ska inte googla alla mår olika, som tur är! Jag mår inte heller illa, lite ömma bröst som är mer ömma kvällstid, tröttare, bättre luktsinne trots förkylning, nått konstigt obehag i underlivet då & då (googlade mig till att livmodern växer) rapig & gasig är jag mer än vanligt. Vilken dag är du på? Jag är på 5+0 idag enligt appar
    5+1 om jag ska tro FamiljeLiv  Flört
    Vilket datum har du?

Jag har nog samma symptom som du Glad
  • MissLis
    mammasusan skrev 2014-02-19 13:09:39 följande:

Skönt att höra om någon som mår ungefär lika & ligger nära i datum jag har Bf 22/10 enligt fl har du den 21/10 då?
    Ja, någonstans där borde det vara Glad
    Är hemma en sväng på lunchen och jag förstår inte hur jag ska orka åka tillbaka till kontoret. Är ju så trött! 
  • MissLis
    Lillium skrev 2014-02-19 10:45:48 följande:
    Nu har jag varit på vul och det gick jättebra! Starka fina hjärtslag och längden stämde med ägglossningen. Hon tyckte att jag kanske var någon dag längre än vad jag trodde tom, den var ca 13 mm :)

Hoppas att det syns hjärtslag nästa gång Ylva!

Grattis Tamara! Byter också på måndagar och är 7+2 idag Glad
    Underbart! Glad
Svar på tråden BF Oktober 2014