BF Oktober 2014
Haha, det måste jag testa!! Kul!
Trodde verkligen att illamåendet och kräkningarna var över, men icke! Det kan komma när jag minst anar det och jag går in i vecka 13 i morgon. Verkar må sämst på jobbet... I wonder why?
Jag mådde fruktansvärt illa när jag väntade dottern (hon är äldst) MEN i färre veckor än med sonen. Mådde alltså illa fler veckor och kräktes under en längre period när jag väntade sonen. Läste någonstans att stress kan påverka illamåendet och det är väl klart, när jag väntade sonen hade jag en otroligt "busig" tjej på 2 år... Vi var bland annat på Rhodos på semester och hon försvann, rymde (!) för att leta efter maskoten som fanns på hotellet. Har nog aldrig varit så rädd.

Hej! Då hittade visst jag hit med. Har en liten knodd i magen som har bf 22/10, tredje barnet för mig och första för sambon :)
Fler än jag som kommit in i "spökveckorna"? Ni vet illamåendet är över och än känner jag inga sparkar. Tror mig ha känt en liten buff eller två, men jag vågar inte säga om det verkligen var bebisen eller tarmaktivitet
I morgon går jag in i vecka 15 och om två veckor ska vi äntligen på RUL! Börjar faktiskt bli lite nervös och samtidigt förväntansfull över att se den lilla
Jag är stensäker på att det är en liten tjej, vi får se om jag har rätt