Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

BF Oktober 2014

Singoalla78 skrev 2014-03-25 12:31:32 följande:
    Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...<3 Jag lämnar självklart tråden med många tårar här å önskar er alla andra lycka till... jag var i v 13...trodde jag var säker, men hon lämnade oss för 4 dagar sedan...

Jag är så ledsen så ledsen! Stora kramar!
  • MissLis
    Maria 389 skrev 2014-03-26 19:41:14 följande:
    Fick missfall i går fick åka ambulans å va riktigt illa men får ta nya tag lycka till ni alla 😊❤️

Det var tråkig nyheter! Stor kram!
  • MissLis

Vi väntar vårt tredje barn och ville veta de båda första gångerna men icke: tjejen låg så precis att det inte gick att se och killen hade väldigt lång navelsträng som "störde" när barnmorskan skulle försöka se . Nu hoppas vi på tredje gången gillt, nästan mest för dotterns skull! Sedan har jag haft två fantastiska överraskningar redan

• MissLis

Idag har jag och maken både tittat på vagn och pyttekläder på KappAhl. (Jag älskar Newbie!)
    Det var så roligt att göra det med bara honom Hjärta

• MissLis

Ser att ni pratar babyskydd: vi hade Akta Graco till de äldsta barnen. Ett jättebra skydd! Tyvärr är det otroligt tungt att bära på. Den här gången måste vi hitta ett som är lite smalare, funderar på Maxi Cosi eller Britax. Måste kolla vilket som går att använda till vagnen vi vill ha: en Brio Go Next. Vi har provat på både nya och begagnade vagnar, men den här gången blir det en helt ny.

• MissLis
    SysterAnna skrev 2014-04-03 17:14:45 följande:
    Går in i vecka 15 på lördag och känner igen mig i det du skriver. Mitt illamående blev bättre runt v12 och uppsvälldheten försvann. Nu börjar den riktiga magen ta form istället. För några dagar sedan kunde jag även börja känna livmodern på utsidan (har bakåtlutad livmoder vilket gör att den måste bli lite större innan man lätt kan känna den.). 
    Jag har aldrig förstått hur man ska kunna känna den!? Glad  
  • MissLis
    SysterAnna skrev 2014-04-04 07:01:27 följande:
    Någon mer vars kropp redan gått in i sovsparläge? Makens väckarklocka ringde för en stund sedan och gissa vem som är klarvaken trots att sonen fortfarande sover... 
    Lyckliga du! Jag är fortfarande otroligt trött! =/ När vände det för dig? 
  • MissLis
    Bananen1984 skrev 2014-04-04 11:35:39 följande:

Samma här. Vaknar hur pigg som helst innan väckarklockan. Vilken skillnad mot för bara en vecka sedan då jag inte kunde få nog med sömn Flört
    Vilken vecka är du? Ge mig hopp! Skrattande
  • MissLis
    Bananen1984 skrev 2014-04-04 11:58:34 följande:

Jag är i vecka 15. Vilken vecka är du i?
    12! Då har jag alltså några trött veckor framför mig fortfarande... Flört
  • MissLis
    Aftonstjärna skrev 2014-04-06 16:28:55 följande:
    Jag har en av varje sort och mådde illa och kräktes med båda, struntprat att bara flickor skulle framkalla illamående, säkert nån gubbe som hittat på det! 
Svar på tråden BF Oktober 2014