Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

BF Oktober 2014

Hur många gånger kan man kissa under en kväll egentligen??

• MissLis
    Emma90 skrev 2014-02-21 18:39:26 följande:
    Hej alla igen! För en vecka sedan berättade jag om att jag hade fått det tråkiga beskedet Ofostrig graviditet i vecka 6+5 på det VUL jag var på. Idag en vecka senare skulle jag återigen komma tillbaka om inget missfall hade skett, under denna vecka så har jag varit och tagit två blodprov för att kolla hcg värdet. Idag fick jag en chok, jag är 1/ 1000 kvinnor som får det glada beskedet att det finns en liten knodd fast man inte såg något annat än en tom hinnsäck 7 dagar tidigare. Den lille är 11,6 mm lång och ett litet hjärta tickade på för fullt. Jag blev flyttad 2 dagar ifrån vad jag trodde jag va på så idag är jag i vecka 7+3. Vi är så lyckliga och vi kan verkligen inte tro att det är sant :D Ursäkta om det är lite konstigt skrivet, är fortfarande skakig fast det har gått 3 timmar sedan jag fick se det lilla livet.

Det är ju helt underbara nyheter!! :)
  • MissLis
    mammasusan skrev 2014-02-23 09:03:46 följande:
    Någon mer än jag som sover dåligt på nätterna, vet liksom inte varför. Känner mig rastlös då jag vaknar & det tar lång tid att somna om. Fortfarande inget illamående 5+4 idag, mår dock lite kyvens men kan ej sätta fingret på hur.

Jag sover dåligt! Är trött på dagarna och längtar efter att få sova, men när natten kommer så är det hopplöst att komma till ro Mitt första illamående kom idag och jag är också på 5+4. Mina bröst är fruktansvärt ömma! Måste hitta en bh som inte klämmer åt någonstans. Tips någon?
  • MissLis
    XSmalltowngirl skrev 2014-02-26 14:32:54 följande:
    Det blev faktiskt en Emmaljunga Mondial Duo Combi - White Leatherette - men tveksam om jag inte vill ha en Anthrazit - fast jag är en vit människa - älskar VITT!!  / med tillhörande skötväska och paraply. Dörädd att de ska försvinna sen så jag köpte på mig allt.. - vad tror ni om den vita läder? jag har bara hört gott om den, och tror de kan vara såå fint då på hösten/vintern med en vit vagn i snön, vit sittdel i sommar, ljust och fint! :D eller tror ni de blir svårskött? de ska ju bara vara att torka av den. - ja, kaffe vill jag ha hela tiden. Nog för att jag varit rökare och de är VÄLDIGT jobbigt... inget kaffe, ingen rökning, så de påverkar hjärnan än mer!

Hade vitt läder på min Emmaljunga citykorg förra gången = helt underbar!! Och som du säger, det är bara att torka av ev fläckar
  • MissLis

Illamående, trött och otroligt lätt för att tappa humöret... Är i vecka 8. Noll molvärk, känner pyttelite hur det drar i ligamenten på höger sida men that's it.

• MissLis
    SysterAnna skrev 2014-03-06 11:56:56 följande:
    Har känt likadant och oroat mig för att det inte skulle finnas något därinne. Blev så lättad över att det fanns något som sprattlade runt och att jag inte bara var knäpp och gått upp i vikt en massa.

Precis så tänker jag också! Att jag kanske fejkar? Tyvärr får jag vänta ända till den 12/5 innan jag får veta sanningen... Suck!
  • MissLis

Mår illa, kräks och kar ont i huvudet. När det är som värst försöker jag återuppleva känslan av att få sin lilla nyfödda bebis på sitt bröst. Försöker påminna mig om att det faktiskt är ett litet barn jag väntar och att jag inte har en långdragen bakfylla........

• MissLis

U

KErika skrev 2014-03-18 18:41:49 följande:
    Singoalla78, det är du som sprider dålig stämning här och skrivit direkt förolämpande saker mot flera av tjejerna här. Jag tycker inte det är okej.

Svar på tråden BF Oktober 2014