Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

haha du milde tid, skulle döpa denna tråden till-oss kärringar som gnäller i ett istället. Shit, så fort man yppade en åsikt om det så kom ragatan fram i ett antal personer här inne, Min åsikt skiljer sig kanske från andras men lika fullt har jag lika stor rätt till den som gnällkärringarna, menar du MIKD att en tejp bit ska sättas över min mun för att jag inte tycker som du?

För jisses namn, prata på om mf,x,ma osv....era kräkningar,illamående ,ont å ångest. Prata för jisses inte om att vänta barn å inte missfall, för denna tråd handlar om -jag som bär offerkofta mest, den som lider mest å framförallt om den som gnäller mest.

näe då har ni rätt, denna tråd är inget för mig. jag väntar barn å är orolig som alla andra, men jag glädjer mig åt min graviditet å gnäller inte bort den.

Suck för kärringar som beter som som pms kärringar ist för glada gravida.

Over and out!!

• Singoalla78
    mitthemligajag skrev 2014-03-18 19:19:28 följande:
    Ja och du gör rätt i att vara posetivt! De ska man vara :)
  • Singoalla78
    KErika skrev 2014-03-18 18:41:49 följande:
    Singoalla78, det är du som sprider dålig stämning här och skrivit direkt förolämpande saker mot flera av tjejerna här. Jag tycker inte det är okej.
    Sprider jag dålig stämning som vill läsa lite positiva inlägg? Du kanske ser det som positivt att folk gnäller å klagar om allt? Om du har rätt till din åsikt om mig å mitt tycke helt öppet så gäller det mig åxå, å dessutom så har jag fr början inte riktat mig till en enskild person.
  • Singoalla78
    MrsGalotti skrev 2014-03-18 19:42:57 följande:
    Att gnälla på att andra gnäller gör inte tråden mindre "gnällig" Flört
    haha sant Flört
  • Singoalla78
    MrsGalotti skrev 2014-03-18 19:49:18 följande:
    Någon har något positivt att berätta?
    hehe jaa kände bebis röra sig för 2 dagar sedan :)
    Cynric skrev 2014-03-18 19:52:56 följande:
    Från det ena till det andra. Hur skulle ni ställa er till att börja rida i v 12? Jag har stått i kö för en nyvörjar grupp för vuxna i 1,5 år och fick precis ett samtal o att jag får börja om 2 veckor. sa att jag är gravidnoch frågade hur domställer sig till det och dånsvsrade hon att malin bayard red och hoppade tills hon var höggravid. detta är ju nybörjar kurs så det lär ju inte ens vaara galopp, utan att lära sig hästen och att ta hand om den samttyp skritt. skulle ni våga? Jag är så sugen och egentligen känner jag att hur ska det kunna skada?
    Hm, min väninna red tills hon var i 8 de månaden, men hon är van ryttare åxå...tycker du ska fråga din bm :)
  • Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-03-18 20:26:34 följande:
    Jag brukar inte klagan en nu har jag åkt på magsjuka och sonen verkar vara näst på tur. Vem kommer hit och tar hand om oss? Jag röstar på singoalla, kan behöva någon som ser positivt på allt :)
    hahahaha nu dog jag nästan av skratt :D aså vi har alla våra privata situationer å jag måste tänka positivt annars går jag i bitar. men visst, jag kommer å hjälper dig på min kvast :D
  • Singoalla78
    joma2 skrev 2014-03-18 20:34:25 följande:
    kan hålla med till en viss del att det är mycket negativa inlägg. Jag förstår att man måste få skriva av sig och att det är hemskt att må dåligt... men se framåt, var positiva och tänk på det underbara lilla livet som lever inne i våra magar och kommer berika våra liv :D
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-03-18 20:40:37 följande:
    Singoalla78, woho! Jag har hängt hela kvällen på toan, sonen som varit hård i magen några veckor väljer lagom till idag att börja sprutkackera lägenheten med bajs. Jag som inte ens gillar brunt... Nu är han oförskämt pigg, kryper omkring överallt, under allt och på allt medan jag inte ens vågar vända mig i soffan fastän jag har ont överallt. Nu äter han på en klädvårdsrulle och jag ligger i soffan och säger "fyyyyy", det enda som händer är att katterna springer och gömmer sig och sonen fortsätter smaska på allt som kommer i hans väg... Inte konstigt att vi är magsjuka..
    hahahaha skriker av skratt {#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-03-18 20:49:50 följande:
    Vad glad jag är att min misär kan roa någon ;) hihi. Nä, nu längtar jag tills mannen kommer hem från jobbet så kan han ta hand om bajsbebis och så ska jag soooova! Nästa vecka har vi kub ju, vill ju bli frisk tills dess :)
    hehe sorry...hoppas du fått sova å e piggare idag :) jag har åxå kub nästa vecka, längtar såååå :)
    Knitting Angel skrev 2014-03-19 07:24:27 följande:
    Blutsaft äter jag också men min kropp verkar kass på att ta upp järnet ändå :( intog det både förra och denna men får komplettera med järntabletter likaså :(
    Om du tar en duroferon å sväljer ner den med apelsinjuice så tar kroppen bättre upp järnet.
    MrsGalotti skrev 2014-03-19 07:52:46 följande:
    Läst alla svar som uppkommit igår kväll och har faktiskt en positiv sak att berätta: jag har inte kräkts en endaste gång Cool Illamående är jag och jag var nära att spy ett par gånger men det har inte hänt. Och halsbrännan jag hade förra veckan är borta för tillfället vilket gör att jag kan äta alla produkter igen utan att dö efter.

Så där, god morgon alla!
    haha godmorgon :)
    jonie skrev 2014-03-19 08:50:13 följande:
    Cazza: Jag noterade samma sak nu idag! Jättemagen är borta och den värsta svullnaden verkar ha lagt sig. Har också gått upp, 2-3 kg. Minns inte hur det var med första men har för mig att det kan vara så och så kommer "riktiga" magen snart :)
    Så var det för mig åxå, först en jättemage sedan bara försvann den, så jag antog att det var svullna tarmar å gaser, vilket det säkert var för nu e magen tillbax å har stannat :)kolla här, v 12 så tro mig den kommer tillbax :)

• Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-03-19 09:23:38 följande:
    Ang att magen försvinner så är ju det normalt när svullnaden lägger sig :) jag var större om magen i vecka 6 än i vecka 16 den förra graviditeten.. Sen började den riktigt bebismagen komma runt vecka 20 ungefär :) och efter det gick det jättefort :)
    Min e redan framme,men det e mitt 3dje barn åxå :) 

Ngn mer som vaknar aptidigt klarvaken? å har mycket konstiga drömmar?
Svar på tråden BF Oktober 2014