Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

SysterAnna skrev 2014-03-22 08:36:26 följande:
    12+0! Nästa inplanerade sak som vi har är RUL den 12 maj, kommer då vara i 19+2. Efter det ska vi till barnmorskan veckan efter. Har inte handlat något till bebisen än, har ju kvar så mycket från sonen. Men på lördag nästa vecka ska vi på Baby- och barnmässan i Göteborg  kanske blir något litet då. Har dock inte börjat känna något sug efter att handla än och då är det nog bäst att vänta. Kanske blir värre senare  
    men då e vi ju i exakt samma vecka :) ska på rul 12te maj åxå :)
    jag har börjat handla men det e för att jag måste av privata anl,men d känns osäkert att handla redan nu...
    har ju inga symptom alls å börjar få panik.
  • Singoalla78
    mitthemligajag skrev 2014-03-22 08:50:31 följande:
    Åh gulle dig!

Du har nog vara kommit in i de osynliga veckorna!! Snart säger de smack så har du bebis mage!!!

Ja man vill ju bara gå iväg varannan vecka, de har varit perfekt, helst villman göra ultraljud varje gång också haha! Krävande man är då...
    ja d kanske jag har å tack Hjärta , blir heeelt nojjig nu vilket jag kämpat som attan med att inte bli, jaa varanna vecka hade varit lagom, å ul varje gng tycker jag skulle vara obligatoriskt, hahaha 
  • Singoalla78
    Lillium skrev 2014-03-22 09:01:52 följande:

Jag är inte symptomfri men har definitivt mindre symptom än för några veckor sen. Har mycket molvärk/växtvärk och är illamående till och från. Grattis till 12+0, du har nog kommit in i spökveckorna bara
    Oki, ja aså jag har ju typ inget alls kvar å mindre mage...e smått panikslagen här...Tack för grattis till v 12+0 :)
    önskar banne mig både illamående nu å molvärk..haha
  • Singoalla78
    SysterAnna skrev 2014-03-22 10:47:33 följande:
    Har också betydligt mycket mindre symtom nu än för några veckor sedan. Illamåendet är bara lite vagt i bakgrunden ibland och magen är inte lika svullen och gasig. Har bara en liten kula nu. Däremot har jag helt förlorat allt vad tålamod heter här hemma... Mannen tyckte förut vid frukosten att jag kanske skulle gå och vila en stund i sovrummet med stängd dörr medans han och sonen städar lite  
    hahahahahaa, hm...ja det borde ju säja ngt om svallande hormoner iallafall ;) ja aså min mage spm, var relativt stor känns bara liten just nu..men har inte ap ont i brösten längre bara lite ömt....inget illamående, inget annat....
    jag köpte trots detta idag en spjälsäng då det var ett kap, annars hade jag väntat...

här kommer bild på den, å allt som den innehöll :) jag hade inte köpt den om det inte var för priset....för just denna ville jag väntat lite med..

• Singoalla78

Suck, känner mig gråtfärdig å förtvivlad....kan inte minnas d sk spökveckorna...jag känner ingenting, som om jag inte vore gravid ju...Gråter

• Singoalla78
    Knitting Angel skrev 2014-03-22 11:57:25 följande:
    Tror inte du behöver oroa dig. Själv är jag bara trött mellan varven. Ibland ont i ena handleden men annars inget. <3
    Oki, ja tröttheten känns ingen men nog inte så mkt pga graviditeten just nu utan mer min duracell kanin här hemma :D Hjärta
  • Singoalla78
    gravidnr3 skrev 2014-03-22 19:06:03 följande:
    Hur har ni berättat för era barn att de ska få ett syskon? Mina tjejer blir 11 och 7 i år. skulle vilja göra det på ett roligt sätt. Ge mig tips Skulle vilja skriva på facebook så släkt och närmsta vänner ser på 1 april. . få se hur många som inte tror på en.. Bara skriva 13+2 idag. Jag följer veckorna och dagar precis denna gång.. alltså på måndag är det 12+1.
    haha jaa aså jag berättade det för mina barn , hm...bara sådär faktiskt....till en början så vrålade min stora att hon skulle flytta, hahaha sedan när hon smält det så e hon mer än glad :D
  • Singoalla78
    Singoalla78 skrev 2014-03-22 19:08:00 följande:
    haha jaa aså jag berättade det för mina barn , hm...bara sådär faktiskt....till en början så vrålade min stora att hon skulle flytta, hahaha sedan när hon smält det så e hon mer än glad :D
    Min lille drog upp min tröja å sa , åhh vilken fin mage, så pussade han på den å när jag frågade oj, vad gjorde du så svarade han "jag pussade på bebisen" hehe :) liite olika reaktioner aså..
  • Singoalla78

Ngn mer som bestämt namn än? jag har 3 namn klara på varje barn ;)

• Singoalla78

Mina namn e tadaaaa, haha

Pojk- Milo, Sam , Timothy

Flicka- Novalie,Florencia,Isabella Glad

Doppler, har hört att dom ska störa bebis, stämmer inte det kanske? skulle ju vara skönt å ha en aså...

Svar på tråden BF Oktober 2014